حالت تاریک
در کمتر از 24 ساعت انجام شد؛

دستگیری عامل قتل مسلحانه 5 شهروند هرسینی

دستگیری عامل قتل مسلحانه 5 شهروند هرسینی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که با استفاده از سلاح گرم پنج نفر از جمله چهار نفر از اعضای خانواده خود و یکی از دوستانش را در شهر هرسین به قتل رسانده بود، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان در تشریح این خبر، بیان داشت: شب گذشته و در پی اطلاع از به قتل رسیدن پنج نفر از شهروندان در شهرستان هرسین با استفاده از سلاح گرم، نظر به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های تخصصی از انتظامی شهرستان، پلیس‌های آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این راستا ضمن تشکیل اتاق وضعیت با استفاده از کلیه امکانات فنی، اطلاعاتی و تخصصی موجود، تلاش و پیگیری مستمر و بدون وقفه شبانه‌روزی تیم‌های انتظامی حاضر و همچنین همکاری فنی یکی از دستگاه‌های امنیتی استان، در کمتر از ۲۴ ساعت هویت قاتل و مخفیگاه وی در یکی از مناطق روستایی اطراف شهرستان هرسین شناسایی شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام ظهر امروز طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه قاتل در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح کلت به همراه تعداد ۷ عدد فشنگ جنگی از وی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل چهار نفر از اعضای خانواده و یکی از دوستان خود، تصریح کرد: علت و انگیزه متهم از ارتکاب قتل‌ها در دست بررسی است.
سردار حاجیان در خاتمه با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: کارکنان فراجا برای حفاظت از جان، مال و آبروی شهروندان با تمام وجود ایستاده‌اند و در این راه حتی از فدا کردن جان خود نیز هیچ ابایی ندارند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از