حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

دشمنان طاقت دیدن همبستگی مردم را ندارند

دشمنان طاقت دیدن همبستگی مردم را ندارند

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: دشمنان طاقت دیدن همبستگی مردم و این حضور و حماسه پرشور را ندارند و بنابراین درتلاش هستند که با بی‌اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام رغبت مردم را برای حضور در انتخابات از بین ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی‌اصغر الله‌دانه  صبح امروز یکشنبه در مراسم راهپیمایی در شهرستان کنگاور اظهار داشت:  مردم بابصیرت ما امروز آمده‌اند تا با حضوری پرشور با آرمان‌های انقلاب و شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور انتخابات را دیگر رویداد عظیم پیش رو عنوان کرد و گفت: دشمنان طاقت دیدن همبستگی مردم و این حضور و حماسه پرشور را ندارند و بنابراین با انجام جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای درتلاش هستند که با بی‌اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام رغبت مردم را برای حضور در انتخابات از بین ببرند.

الله‌دانه اذعان داشت: اما همانطور که همه می‌دانند انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و کسی که در تعیین سرنوشت خودش دخیل نباشد دیگران برایش تصمیم خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: پیشرفت هر شهری در گرو خدمت‌رسانی دلسوزان و مسئولان آن شهر است؛ پس مردم باید علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب آگاهانه را هم مدنظر قرار دهند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از