حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب:

دشمن از مکتب شهید سلیمانی هراسان است

دشمن از مکتب شهید سلیمانی هراسان است

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشان داد که دشمن علاوه بر اینکه از جسم و وجود حاج قاسم هراسناک بود بلکه امروز از نام، یاد، تفکر و مکتب حاج قاسم نیز می‌ترسد.

ملا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان، اظهارداشت: اقدام تروریستی رذیلانه عمال رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در گلزار شهدای کرمان و به شهادت رسیدن ده‌ها نفر از مردم کشور و دوستداران شهید سلیمانی را که در حال عزیمت به مزار این شهید و شرکت در مراسم چهارمین سالگرد شهادت ایشان بودند، محکوم کرده و ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان، برای مجروحان طلب شفاعت می‌کنم.

وی افزود: این حرکت رذیلانه نشان داد که دشمن علاوه بر اینکه از جسم و وجود حاج قاسم هراسناک بود و سردار دل‌ها را در یک جنایت بزرگ به شهادت رساند بلکه امروز از نام، یاد، تفکر و مکتب حاج قاسم نیز می‌ترسد و با انجام اقدامات تروریستی کور سعی می‌کند مردم در مسیر تفکر و مکتب حاج قاسم را منحرف سازد غافل از اینکه مردم ایران اسلامی بصیر و هوشیار هستند و این‌گونه اقدامات آن‌ها را در تصمیم و حرکت مصمم‌تر می‌سازد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که قریب به سه ماه است در نوار غزه گیر افتاده و یک گروه کوچک مقاومت آن را به ستوه آورده است برای جبران شکست مفتضحانه خود دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

ملا ثنایی افزود: شهادت مستشار ایرانی در سوریه، شهادت معاون حماس در لبنان و شهادت ده‌ها نفر از مردم ایران در گلزار شهدای کرمان از اقدامات تروریستی این غده سرطانی است که برای جبران شکست مفتضحانه خود هم در جریان عملیات طوفان الاقصی و هم در جریان ۹۰ روز هجوم به نوار غزه انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم انتظار دارند که نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح مقتدر کشور که سربازان مکتب حاج قاسم هستند انتقام این خون‌های به ناحق ریخته شده در گلزار شهدای کرمان را از دشمن بگیرند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب در پایان افزود: انتقام نهایی خون پاک شهید سلیمانی، شهید سید رضی و شهیدان گلزار شهدای کرمان نابودی کامل رژیم صهیونیستی است که به فضل خداوند متعال و اقدامات شجاعانه و فداکارانه رزمندگان اسلام در محور مقاومت در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد و این غده سرطانی برای همیشه از صفحه روزگار حذف خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از