حالت تاریک
فرماندار هرسین:

رسانه‌ها با تبیین دستاوردها حافظ عملکرد نظام باشند

رسانه‌ها با تبیین دستاوردها حافظ عملکرد نظام باشند

فرماندار هرسین در جلسه هم‌اندیشی با رسانه‌ها با موضوع انتخابات گفت: می‌طلبد که رسانه با یک عملکرد جهادی حافظ عملکرد نظام باشند و آنچه که نیاز جامعه ما هست بازگو شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، نشست هم اندیشی با موضوع انتخابات امروز پنجشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار و اصحاب رسانه در هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی رضایی؛ امام جمعه شهرستان هرسین در ابتدای این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از زحمات اصحاب رسانه در شهرستان اظهار داشت: اصحاب رسانه در کنار رعایت ادب و متانت اما اگر حریت، شجاعت و صراحت لهجه و قلم را نداشته باشند رسالت خود را به خوبی نمی‌توانند انجام دهند.

 

امام جمعه هرسین افزود: ما نمونه‌ای از حصور پرشور و معنادار مردم را در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن مشاهده کردیم و دشمن خیلی هزینه کرده بود که بتواند این راهپیمایی را به حاشیه ببرد و مردم حضور کمرنگ‌تری داشته باشند ولی به فضل خدا نتوانست و این موضوع نشان داد که مردم علی‌رغم مشکلات معیشتی که دارند اما آن‌قدر درک سیاسی بالایی دارند که بهانه دست دشمن ندهند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما موضوع انتخابات را پیش رو داریم و رسالت همه ما و اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین این است که مردم را در وهله اول دعوت کنند به مشارکت حداکثری، دوم اینکه خودشان به جانبداری از یک شخص خاص آلوده نشوند.

 

رضایی اظهار داشت: اصحاب رسانه  جنبه پدری وامامت و روشنگری را در جامعه دارند اگر خدایی ناکرده یک شائبه ای به وجود بیاید که صاحب یک رسانه از شخصی جانبداری بکند قطعاً آن رسالت خود را انجام نداده است، باید هم تنور انتخابات را داغ کرد و هم شاخص های اصلح را معرفی کرد، کار ما معرفی مصداق نیست بلکه باید شاخص های اصلح را بیان کنیم.

 

امام جمعه هرسین افزود: هر کدام از ما به سهم خود را در برگزاری انتخابات و حضور پرشور انجام دهیم یکی از مواردی که می‌شود مردم را ترغیب کرد به شرکت در انتخابات این است که صدای مردم شنیده شود، باید از ظرفیت و نظر مردم استفاده کرد.

 

وی تصریح کرد: کاندیداها نباید امید واهی به مردم بدهند که برای مردم ایجاد توقع می کند نباید باعث ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم شد.

 

ابوطالب ایتوندی؛ فرماندار هرسین نیز در این جلسه اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند موجبات انتقال پیام را به مردم و جامعه هدف فراهم نماید و در این راستا ابزارهای مختلفی دارد.

 

فرماندار هرسین افزود: وظیفه رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی واقع گویی وتزریق امید به جامعه و راهبری مردم و دوری از سیاه‌نمایی باید باشد رسانه برای کسب درآمد و جذب مخاطب نباید به جریان‌سازی روی بیآورد.

 

وی خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از عملکرد فعالین فضای مجازی در هرسین متاسفانه یک سری رسانه‌ها هستند که اخباری را غیر منصفانه سعی در ایجاد تحریف عملکرد مسئولان و التهاب دارند و این موضوع باعث ایجاد تصویر منفی در ذهن مخاطبان  و مردم می‌شود.

 

ایتوندی اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های شدید دشمنان قسم خورده این نظام می‌طلبد که رسانه‌ها با یک عملکرد جهادی حافظ عملکرد نظام باشند باید آنچه که نیاز جامعه ما هست بازگو شود، دشمن میلیاردها دلار را برای انحراف افکار مردم برنامه‌ریزی کردند و طرفیت رسانه ها باید پدافندی در برابر هجمه دشمنان باشند.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: برخی رسانه‌ها در شهرستان با وجود اینکه عملکردهای مسئولین در شهرستان منتشر نمی‌کنند از طرفی برخی ضعف‌ها را بزرگ‌نمایی می‌کنند، مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرماید: هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند دانسته یا نادانسته برای دشمن کار می‌کند.

 

ایتوندی اظهار داشت: آنچه مهم است حضور رسانه‌ها به عنوان افسران جبهه جنگ فرهنگی در خط مقدم جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اسلامی است باید آنچه را که اتفاق افتاده است با تحلیل منطقی منتشر کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از