حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

رسانه‌ها دروغ‌های دشمنان را برای مردم افشا کنند

رسانه‌ها دروغ‌های دشمنان را برای مردم افشا کنند

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: موضوع خدمات‌رسانی نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است چه اینکه دشمن در این راستا درصدد شبهه‌افکنی است پس رسانه‌ها باید دروغ‌های دشمنان را برای مردم افشا کنند.

سردار مسعود قنبری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به مشکلات موجود در عرصه خدمت‌رسانی، اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریم باید مسائل موجود در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی برطرف شود.

وی افزود: استان کرمانشاه به‌عنوان استانی مرزی تهدیدات خاص خود را دارد که این تهدیدات شامل مباحث قومیتی و امنیتی می‌شود همچنین این استان ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.

سردار قنبری با بیان اینکه استان کرمانشاه بدترین مرز از نظر تهدیدات است، گفت: مباحث درهم تنیده‌ای وجود دارد که سبب خاص شدن حوزه استان کرمانشاه شده درنتیجه باید با نگاهی ویژه به آن نگریست.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروزه مشکلات داخلی و تورم مزید بر علت شده و میزان امید را در میان مردم کاهش داده است درحالی‌که در آستانه برگزاری انتخابات نیازمند امیدآفرینی میان مردم هستیم.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه امروز نمی‌توانیم داشته‌های خود را به مردم ارائه دهیم، اذعان کرد: موضوع خدمات‌رسانی نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است چه اینکه دشمن در این راستا درصدد شبهه‌افکنی است پس رسانه‌ها باید دروغ‌های دشمنان را برای مردم افشا کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: سال گذشته بزرگترین جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران رخ داد و دشمن در این عرصه بسیار کوشید.

سردار قنبری با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در دل مردم، اذعان کرد: در انتخابات سال ۹۸، حدود ۴۳ درصد جمعیت واجد شرایط حضور یافتند و آمار نسبت به پیش‌بینی‌ها قدری متفاوت شد.

وی افزود: با توجه به موج‌سواری دشمن در حوزه عملیات روانی، باید آرامش را به جامعه تزریق کنیم و به تبیین خدمات ارائه شده بپردازیم.

سردار قنبری به موضوع تنش آبی در یک هزار و ۵۰۰ روستای استان کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده‌ای در راستای آب‌رسانی به روستاهای دارای مشکل آب استان کرمانشاه ارائه شده که باید تبیین شوند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از