حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور:

روز قدس تجلی حضور عدالت‌خواهان جهان است

روز قدس تجلی حضور عدالت‌خواهان جهان است

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور گفت: روز قدس روز اوج همدلی و تجلی حضور عدالت‌خواهان جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

فاطمه اخگر در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن گرامیداشت روز قدس، اظهار داشت:  انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس یکی از مهمترین راهبردهای حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. 

وی افزود: روز قدس روز اوج همدلی و تجلی حضور عدالت‌خواهان جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و هم‌پیمانان اوست. 

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور با تاکید بر اینکه امروز شاهد نابودی و اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی و پیروزی طوفان الاقصی و جبهه مقاومت هستیم، خاطرنشان کرد: هچنین اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه خود نشان از زوال این رژیم جعلی است. 

اخگر در ادامه حمله به بیمارستان شفا و هتک حرمت مسلمانان و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را مصداق بارز نسل‌کشی توسط وحوش رژیم صهیونیستی دانست و اذعان داشت: به فضل الهی جبهه مقاومت پیروز نهایی این نبرد است. 

وی ادامه داد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری مسأله فلسطین مسأله اول دنیای اسلام است و در کلام امام راحل نیز چنین آمده است که روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام باید احیا شود. 

وی تصریح کرد: امامین انقلاب بر حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس نشان از اهمیت این مسأله دارد. 

اخگر در ادامه به نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در به وجود آمدن محور و جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: نقش پر رنگ شهید سلیمانی در حمایت از فلسطین و مظلومان جهان و حضور در جنگ ۲۲ روزه درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم به مردم فلسطین و دیگر مسلمانان جهان آموخته است. 

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت‌تر و حساس‌تر از راهپیمایی‌های گذشته خواهد بود، ابراز داشت: جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه و همچنین حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت مستشاران نظامی، راهپیمایی روز قدس امسال را متفاوت‌تر کرده است. 

وی ادامه داد: تنها راه حل مسأله فلسطین که بیش از هفت دهه است  در اشغال رژیم غاصب صهیونیستی است، بازگشت مردم آواره فلسطین به وطن و برگزاری انتخابات با حضور مردم فلسطین است. 

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور در پایان ضمن دعوت آحاد مردم و خصوصا بانوان به شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: ما بانوان روز جهانی قدس همراه با آحاد مردم و هم‌صدا با مسلمانان جهان و ملت‌های آزاده برای دفاع از مظلومیت و آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از