حالت تاریک
رئیس بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه:

همه مسلمانان عهده‌دار رسالت دفاع از فلسطین هستند

همه مسلمانان عهده‌دار رسالت دفاع از فلسطین هستند

رئیس بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: همه مسلمانان جهان عهده‌دار رسالت دفاع از فلسطین هستند.

 

فرشته همتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روز قدس نه تنها روز فلسطین بلکه روز اسلام است روزی که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

رئیس بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این روزها سرزمین غزه زخم باز و خون‌ریز اسلام است که تنها با نابودی رژیم خبیث کودک‌کش مدارا خواهد شد.

وی گفت: امروز فلسطین شبیه کربلا است و غزه هر روزش عاشورا را تجربه می‌کند و وجود رژیم صهیونیستی این غده سرطانی امروز خطرش بیشتر از گذشته بر جهانیان آشکار شده است.

همتی ادامه داد: حمله وحشیانه به بیمارستان و مجروحان، تعرض به زنان و کشتن هزاران کودک نشان از دشمنی رژیم منحوس با بشریت است.

وی تصریح کرد: رسالت دفاع از مردم مظلوم فلسطین در غزه و نیز رسالت نابودی رژیم سفاک صهیونیستی بر عهده همه مردم آزاده جهان و به‌ویژه مسلمانان است.

همتی تأکید کرد: تا زمانی که رژیم جنایتکار صهیونیستی و تفکر خون‌خوار آنها وجود دارد نه تنها منطقه بلکه جهان روی آرامش را به خود نخواهد دید و این رژیم منحوس تاریخ برای حفظ موجودیت خود همراه با خون و خون‌ریزی است.

وی گفت: جامعه زنان استان کرمانشاه ضمن ادای احترام به روح بلند همه شهدای راه آزادی به ویژه شهدای اخیر جمهوری اسلامی ایران آمادگی همه‌جانبه خود را  برای حضور بیش از پیش در راهپیمایی روز قدس و حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از