حالت تاریک
شهردار هرسین:

بوستان دیوانگاه در هرسین ساماندهی می‌شود

بوستان دیوانگاه در هرسین ساماندهی می‌شود

شهردار هرسین گفت: در طراحی بوستان دیوانگاه کنار یادمان شهدای گمنام شهر هرسین به فضای فرهنگی و تفريحی توجه ویژه‌ای می‌شود.

 

علی قبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ در خصوص طراحی مجموعه تفریحی جهت دسترسی به مزار شهدای گمنام شهر هرسین اظهار داشت: با توجه به اقبال مردم به حضور در اين محل علاوه بر كاركردهای فضای سبز و تفريحی به فضاهای فرهنگی و رفاهی توجه ویژه خواهد شد.

شهردار هرسین افزود: اگر بخواهيم اين طرح مهم شهری به خوبی به نتيجه برسد در زمينه‌های تفريحی و فرهنگی، بايد ظرفيت‌ها و عملكردهای مختلف آن را مورد توجه قرار دهيم.

وی با تأكيد بر نمادسازی و ايجاد جلوه‌های ويژه برای معرفی این فضا، خاطرنشان كرد: در طراحی، بهره‌گيری از آب، اهميت ویژه‌ای دارد و می‌تواند جلوه و روح خوبی به این بوستان بدهد كه مردم رغبت بيشتری به حضور در اين مکان داشته باشند.

قبادی خاطرنشان کرد: برای تحقق و اجرای این مجموعه تفریحی و رفاهی نیاز به سیر مراحل قانونی از قبیل مکاتبه با امور آب شهرستان جهت ساماندهی کانال رودخانه در این محل است.

وی ادامه داد: همچنین پیگیری مسائل حقوقی و مالکیتی زمین مجموعه فوق‌الاشاره، ایجاد بستر مناسب برای احیاء فضای سبز و امور عمرانی دارد که با همراهی مردم خوب شهر هرسین و همیاری شورای محترم شهر و دیگر ادارات مرتبط، با پیش‌بینی‌هایی که جهت طراحی کمی و کیفی این پروژه لازم و مدنظر است به فضل الهی به سرانجام خواهد رسید.

شهردار هرسین افزود: اين بوستان در موقعیتی واقع شده كه در روزهای خاص ميزبان مراسمات مهم ملی ،مذهبی و فرهنگی است كه فضای بوستان هم بايد متناسب با اين ظرفيت باشد.

وی تصریح کرد: پروژه بوستان دیوانگاه در دامنه یادمان شهدای گمنام با توجه به نزدیکی کمربندی شمالی شهر که راه مواصلاتی شمال به جنوب کشور است می‌تواند جذابيت خوبی برای شهر هرسین از نظر جذب گردشگر داشته باشد. 

قبادی در پایان با اشاره به حضور گروه‌های مختلف فرهنگی در سطح كشور در محل يادمان شهدا و كوه دیوانگاه اظهار داشت: در اين بوستان می‌توان فضاهايی پيش‌بينی كرد كه این گروه‌ها بتوانند نيازهايشان را به تناسب عملکرد، نشاط و جذابیت فرهنگی، تفریحی به‌صورت متوازن تأمين کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از