حالت تاریک
فرماندار سنقروکلیایی:

شاخصه اصلی رژیم جعلی صهیونیستی کودک‌کشی است

شاخصه اصلی رژیم جعلی صهیونیستی کودک‌کشی است

فرماندار سنقروکلیایی، شاخصه اصلی رژیم جعلی صهیونیستی را کودک‌کشی آن ذکر کرد.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: کودک‌کشی شاخصه اصلی رژیم جعلی صهیونیستی است در واقع اگر بخواهیم یکی از خصائص نکبت و ننگین آن‌ها را برشماریم باید از کودک‌کشی نام ببریم.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: امروز رژیم جعلی و آپارتاید صهیونیستی برای فرار از این ننگ، نکبت، خواری و ذلتی که به بار آورده حماس را که جبهه مقاومت است به‌عنوان  ظالم معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: همه مدعیان بشر و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی که در واقع چشمان خود را بسته‌اند و نمی‌خواهند ظلم، جنایت و ستم این رژیم جعلی را ببینند و حمایت خودشان را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند بدانند که ظلم و ظالم از بین رفتنی و فانی است.

فرماندار سنقروکلیایی خطاب به افرادی که از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کرده‌اند، گفت: آن‌ها بدانند که خدای متعال وعده فرموده است این افراد یقیناً کف روی آب و از بین رفتنی هستند و جبهه مقاومت باقی می‌ماند و حق و حقانیت است.

قربانی تصریح کرد: سال‌های سال است که کودکان بی‌سر پناه و خانواده‌های ملت مظلوم فلسطین که هیچ پناهگاهی ندارند توسط رژیم جعلی صهیونیستی به شهادت می‌رسند اما کسی حرفی نزده است.

وی در پایان تأکید کرد: امروز موشک‌های مقاومت به مناطق نظامی رژیم جعلی صهیونیستی پرتاب شده و نگاه می‌کنیم مدعیان حقوق بشر که خود از آن خون‌خوارها و ستمکاران کاخ سفید هستند، امروز به حمایت برمی‌خیزند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از