پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-12-05 11:11 - شماره خبر : 5324 0
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه:

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی برای آحاد مردم است زیرا انتخابات به صورت مستقیم با سرنوشت مردم و مسیر حرکت کشور ارتباط دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی برای آحاد مردم است زیرا انتخابات به صورت مستقیم با سرنوشت مردم و مسیر حرکت کشور ارتباط دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه گفت: اهمیت و جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر کسی پوشیده نیست و دشمن نیز با شناخت کامل از این ظرفیت و تاثیرگذاری آن با استفاده از تمام ظرفیت رسانه‌ای خود به دنبال کاهش مشارکت و ناامید کردن مردم است.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو رویداد مهم پیش‌روی کشور است که یکی از آن‌ها در جایگاه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن و دیگری برای تعیین رهبر جامعه اسلامی و نظارت بر آن تأثیرگذار است که جایگاه‌های مهم کشور محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو تاسیس نظر و خواست مردم را در عرصه‌های مختلف تأثیرگذار دانسته و گواه این امر برگزاری مداوم انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا است که به معنای واقعی کلمه مردم‌سالاری دینی تحقق یافته است.

وی عنوان کرد: مردم سالاری دینی به معنای مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است و و باید با حضور در پای صندوق‌های رأی نظر خود را به صورت عادلانه و شفاف اعلام کنید و نباید اجازه دهیم این حق قانونی از ما سلب شود و مردم ایران نیز همواره نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مردم گلایه‌مندی‌هایی از وضعیت موجود دارند، گفت: برخی نواقص و مشکلات موجود کنونی امری غیرقابل کتمان است و مسئولان نیز در حال کار و تلاش برای حل مشکلات هستند عامل تغییر شرایط موجود و تحول در مدیریت کشور منوط به شرکت در انتخابات و رأی دادن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلی افزود: انتخابات به انتخاب افراد اصلح، کارآمد، شایسته برای مدیریت امور کشور کمک می‌کند و زمینه مشارکت مردم را در مدیریت کشور فراهم کرده است لذا شرکت در انتخابات یک وظیفه است.

وی ادامه داد: عدم شرکت در انتخابات راه‌حل بر طرف شدن مشکلات کشور نیست زیرا ایران قوی با مجلس و دولت قوی تحقق می‌یابد و انتخاب افراد اصلح برای قانون‌گذاری و اجرای قوانین می‌تواند راه‌گشا باشد و درخواست شهدا و خانواده‌های معظم شهدا نیز از ما حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشارکت ضعیف در انتخابات قطعا موجب فشار بیشتر از سوی دشمنان د بدخواهان ایران خواهد شد زیرا دشمنان حاضر به پذیرش ایران قوی و مقتدر نیستند و تمام افرادی که دل در گرو ایران و انقلاب دارند باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و وظیفه خواص جامعه نیز تبیین اهمیت و جایگاه انتخابات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلی گفت: رأی‌اولی‌ها نیز در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حماسه‌ساز خواهند شد و با بلوغ سیاسی خود قطعا تأثیرگذار خواهند بود و نشان می‌دهند در اداره کشور مسئولیت‌پذیر هستند.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VW1pm
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار