حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران کرمانشاه خبر داد:

شرکت ۸۰۰مهندس بسیجی‌ کرمانشاهی در اردوی راهیان پیشرفت

شرکت ۸۰۰مهندس بسیجی‌ کرمانشاهی در اردوی راهیان پیشرفت

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حدود ۸۵۰ نفر از مهندسین بسیجی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون در اردوی راهیان نور و پیشرفت شرکت کرده‌اند.

افراسیاب شوهانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بیش از 800 نفر از مهندسان بسیجی استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون در اردوی راهیان نور و پیشرفت حضور داشته‌اند.

 

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این مهندسان بسیجی ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های دفاع مقدس در غرب کشور، در رزمایش رزمی فرهنگی شرکت کرده و از صنایع بزرگ و طرح‌های عمرانی جنوب بازدید علمی دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز اعزام اردوهای راهیان نور به جنوب کشور گفت: تعداد 44 نفر از مهندسان بسیجی استان کرمانشاه از روز گذشته 26 دی‌ماه به یادمان‌های جنوب کشور اعزام شده‌اند.

 

شوهانی با بیان اینکه این سفر معنوی و علمی تا 29 دی‌ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مهندسان بسیجی از یادمان‌های طلاییه، دهلاویه و همچنین از پروژه های عمرانی اهواز و آبادان بازدید می‌کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این اردوهای علمی و معنوی، تصریح کرد: جهاد تبیین و امیدآفرینی یکی از رسالت‌های سازمان بسیج مهندسین است بنابراین باید تلاش کرد دستاور‌های انقلاب و نظام اسلامی به‌خوبی روایت شود زیرا اگر ما این کار را انجام ندهیم افراد دیگر آن را طبق میل خود تغییر داده و روایت خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از