پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-25 14:44 - شماره خبر : 9984 0
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

شهدا مایه سربلندی ملت ایران هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه شهدا همواره در مسیر درست گام برداشتند، گفت: شهدا مایه سربلندی و افتخار ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار بهمن ریحانی در یادواره شهدای بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه اظهار داشت: شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند که برای حفظ اسلام، انقلاب و تأمین امنیت کشور راهی جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس شدند و در این مسیر جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت، گفت: رسول گرامی اسلام عزت، صلح و مهربانی را برای ما به ارمغان آوردند و بر اساس آیات قرآن ایشان نسبت به هدایت مؤمنان حریص بودند.

ریحانی تصریح کرد: امروز یکی از وظایف خانواده معظم شهدا و حقوق‌دانان بسیجی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق عدالت است زیرا ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم و باید برای حفظ اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مرز میان جبهه حق و باطل برای همه آشکار بود اما در شرایط کنونی دشمن سعی دارد با غبارآلود کردن فضای جامعه و انتشار اطلاعات نادرست زمینه انحراف افکار عمومی جامعه را مطابق با سیاست‌های خود تغییر دهد و باید مراقب باشیم در این فضا راه درست را گم نکنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه عنوان کرد: در زمان کنونی با وجود سختی‌ها و مشکلات اما نباید در مقابل جبهه باطل سکوت کنیم بلکه باید با بهره‌گیری از مبانی اسلام ناب محمدی و آموزه‌های انقلاب اسلامی نسبت به انجام جهاد تبیین اقدام کنیم.

ریحانی با اشاره به ایستادگی، مقاومت و بصیرت مردم، تأکید کرد: در طول پیروزی انقلاب اسلامی با حضور به موقع مردم بصیر در صحنه‌های مختلف، همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی شده است در حال حرکت به سمت قله هستیم.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز در حال رقم‌زدن شدیدترین جنایات علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است و زنان و کودکان را بی‌رحمانه به شهادت می‌رساند اما شاهد سکوت مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در جهان هستیم و استکبار جهانی با تمام توان در حال پشتیبانی از این رژیم است.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Nj305
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار