حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
شهدا گنجینه‌های دفاع مقدس هستند
مسئول روابط عمومی شهرداری کنگاور:

شهدا گنجینه‌های دفاع مقدس هستند

مسئول روابط عمومی شهرداری کنگاور گفت: اگر می‌خواهیم کشور، نظام و فرزندان خودمان را بیمه کنیم باید در مسیر شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز حرکت کنیم زیرا آن‌ها گنجینه‌های دفاع مقدس هستند.

جواد سلطان‌آبادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: رشادت شهدایی که جان عزیز خود را برای دفاع از وطن در طبق اخلاص گذاشتند، دین و وظیفه‌ای را متوجه بازماندگان دوران انقلاب کرده و آن معرفی و نشان‌دادن این فداکاری‌ها به جوانان است. 

مسئول روابط عمومی شهرداری کنگاور عنوان کرد: معرفی شهدا یکی از نیازهای امروز جامعه است و فاصله‌ای که ایجاد شده به دلیل کم‌کاری مسئولان فرهنگی شهر است اگر می‌خواهیم کشور را بیمه کنیم و مسیر شهدا ادامه داشته باشد بهترین راه‌حل تمسک به سیره شهدا، رزمندگان و جانبازانی است که با سن کم در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و حماسه‌های بزرگی را رقم زدند. 

سلطان‌آبادی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم کشور، نظام و فرزندان خود را بیمه کنیم باید در مسیر گنجینه دفاع مقدس که همان شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز هستند، حرکت کنیم. 

وی در خصوص راه‌های شناساندن شهدا به نسل جوان نیز اذعان داشت: برای معرفی شهدا می‌توان از نفس گرم خانواده و همرزمان شهدا استفاده کنیم و مطالبی را که در قالب عکس و فیلم نمی‌توان انتقال داد از طریق این عزیزان که با شهدا هم‌نفس بودند و در یک مقطعی با آن‌ها زندگی کرده‌اند به نسل جوان منتقل کنیم. 

سلطان‌آبادی بیان هنری را در نهادینه کردن فرهنگ ایثار در جامعه بسیار مؤثر دانست و گفت: خاطره‌گویی‌های همرزمان شهدا و خانواده‌هایشان را می‌توانیم در قالب‌های هنری به تصویر بکشیم و از ظرفیت غنی شهدا از جمله فرهنگ، نظم، تقوا و مسئولیت‌پذیری آن‌ها در راستای افزایش معنویت جامعه به شیوه‌های به‌روز و هنری بهره ببریم. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از