دوشنبه 26 شهر 1403
1403-03-10 14:02 - شماره خبر : 7267 0
امام‌ جمعه کرمانشاه:

شهید رئیسی الگوی ابدی ریاست جمهوری است

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهید رئیسی هم در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و محرومان توانمندتر از آیت‌الله رئیسی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: شهید رئیسی، در زمان حیات و بعد از شهادتش خدمات بزرگی به مردم و کشور ارائه کرد، خدمات این شهید بزرگوار در جامعه نیاز به تبیین دارد. 

وی برخورداری از خصوصیات والای نفسانی و اخلاقی و داشتن عمل صالح را از دیگر ویژگی‌های یک مؤمن برشمرد و گفت: آمادگی برای شهادت در هر لحظه و در هر مکان، بالاترین مرتبه ایمان و خداباوری است و ایشان و همراهانش دارای چنین صفات برجسته‌ای بودند. 

غفوری با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله، بیان داشت: شهید حاج قاسم سال‌ها بود که به دنبال شهادت  و قاتل خودش بود،  وقتی که شهید شد مقام معظم رهبری فرمود حاج قاسم شهید برای دشمن بسیار خطرناک‌تر از حاج قاسمی است که در ظاهر در جسم مادی و در قید حیات بود. 

امام جمعه کرمانشاه افزود:   امروز ما تازه شهدای خدمت را به دست آورده‌ایم و از دست نداده‌ایم  این شهدا ملت را به دست آورده است، این سنت شهادت و سنت الهی است،   شهید با شهادتش تازه حضور اساسی در جامعه پیدا می‌کند، تازه الگو می‌شود و چراغ راه و نور مسیر هدایت به سمت صراط مستقیم الهی و کمال مطلق خواهد شد چون خودشان به خدا می‌رسند به نحوی که به جنت و لقا به عنوان بالاترین مقام می‌رسند. 

غفوری با بیان اینکه شهید جمهور فرهنگ کار و تلاش را در کشور ماندگار کرد، تصریح کرد: شهید رئیسی شبانه‌روز به مردم و محرومان خدمت کرد و همان‌طور که حاج قاسم شهید برای دشمن خطرناک‌تر از حاج قاسم زنده است، شهید رئیسی هم در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و محرومان توانمندتر از آیت‌الله رئیسی خواهد بود. 

وی همچنین به شهادت وزیر امور خارجه کشورمان اشاره و تصریح کرد: امیرعبداللهیان هم تبدیل به الگویی تمام‌عیار برای دیپلماسی ولایی و حزب‌الهی در کشور شد و بعد از این دیگر کسی نخواهد توانست مشئ دیگری پیشه کند. 

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، عنوان کرد: وظیفه ما این است در انتخابات شرکت کنیم و رئیس جمهوری حزب‌اللهی و انقلابی مردم از قشر محروم انتخاب کنیم. 

یک‌دهم شهدای استان کرمانشاه متعلق به اسلام‌آباد است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید زمانی موسوی نیز در این مراسم، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس مردم شهرستان اسلام‌آبادغرب آنچه که داشتند تقدیم انقلاب اسلامی کردند و طعم آوارگی را چشیدند. 

وی افزود:  در دوران دفاع مقدس به ویژه در عملیات مرصاد دشمنان وارد این مرز و بوم شدند و حتی به بیماران و عزیزان ما در این شهرستان  رحم نکردند بلکه شاهد اذیت و آزار و کشتار  فجیع منافقان کور دل در این شهرستان بودیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید زمانی موسوی  خاطرنشان کرد: مردم شهرستان اسلام‌آبادغرب یک هزار و ۲۸۳ شهید یعنی حدود یک دهم شهدای استان را تقدیم انقلاب کردند که حکایت  از رشادت‌ها و صبوری‌های فراوان این مردم عزیز دارد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/46oZa
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار