حالت تاریک
روحانی اهل سنت کرمانشاهی:

شهید رئیسی خود را از مردم می‌دانست

شهید رئیسی خود را از مردم می‌دانست

یک روحانی اهل سنت با بیان اینکه آیت‌الله شهید رئیسی مردمی بود و خود را از مردم می‌دانست، گفت: ایشان الگویی واقعی برای دولت‌مردان و مسئولان است.

 

ماموستا ملا امید ولی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهید رئیسی الگویی برای مردم و کارگزاران بود که نگاهی توأم با کرامت و اخلاق به موضوعات مختلف داشت.

این روحانی اهل سنت شهرستان پاوه افزود: شهید آیت‌الله رئیسی با ایجاد فضای مناسب برای نجات از تحریم، فردی به تمام عیار خستگی‌ناپذیر، جهادی، مردمدار و خدمتگزار به اقشار محروم جامعه بود.

وی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی انسانی‌ دست‌پاک، قرآنی، صادق و عامل به وعده‌هایش بود که الگویی واقعی برای دولت‌مردان و مسئولان محسوب می‌شود.

ماموستا ولی ادامه داد: ایشان آغاز کار خود را با خادمی اهل‌ بیت و امام رئوف و منصب قضا شروع کرد و با سربلندی در آن امور حدود سه سال در رأس امور اجرایی قرار گرفت که در نتیجه به بهترین پاداش دست یافت و عاقبت به خیر شد و به مقام شهید خدمت نائل آمد.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در عرصه بین‌الملل و در مقابل استکبار جهانی و نظام سلطه، مقتدرانه مواضع خود را بیان و از مردم مظلوم و از قرآن دفاع می‌کرد. 

ماموستا ولی با بیان اینکه این رئیس‌جمهور محبوب خود را از مردم می‌دانست، تصریح کرد: ایشان در طول سه سال ریاست جمهوری به شهرهای مختلف ایران سفر کرد و همه همت خود را برای مردم صرف می‌کرد‌ ان‌شاءالله که با ائمه اطهار و رسول‌الله(ص) و شهدای صدر اسلام محشور شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از