حالت تاریک
امام جمعه دالاهو:

شهید سلیمانی الگویی برای مسئولان و مردم است

شهید سلیمانی الگویی برای مسئولان و مردم است

امام جمعه دالاهو گفت: شهید سلیمانی خود را وقف جبهه اسلام کرد و اکنون الگویی برای تمام مسئولان و مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی در خطبه‌های نماز این هفته شهرستان دالاهو با اشاره به نهم دی‌ماه روز بصیرت، مقاومت و بیعت با ولایت، اظهار کرد: ولایتمداری و بصیرت، درس بزرگ سیره و زندگی حضرت ام‌البنین (ع) برای همه است.

وی افزود: در نهم دی سال ۱۳۸۸ ما تجلی این موضوع را به چشم دیدیم درحالی‌که دشمن با موج رسانه‌ای و عمل سیاسی خود توانست خواص جامعه ما را فریب دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی با اشاره به اینکه فتنه‎گران عکس امام خمینی (ره) را پاره می‌کردند، افزود: در روز قدس، حرمت ماه مبارک رمضان را شکستند و روزه‎خواری کردند اما بازهم نتوانستند باور کنند که این یک حرکت آمریکایی است.

وی افزود: کار از این هم فراتر رفت و شرایطی رقم خورد که فتنه‌گران به‌صراحت می‌گفتند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» اما بازهم خواص جا ماندند و نتوانستند حق را از باطل تشخیص بدهند

امام جمعه دالاهو خاطرنشان کرد: با این حال، وقتی عاشورا رسید و فتنه‌گران به جان پرچم سیدالشهدا (ع) افتاده و خیمه امام حسین (ع) را آتش زدند، مردم دیگر نتوانستند تعلل خواص جامعه را تحمل کنند بنابراین خروشیدند، به میدان آمدند، دشمن را ناکام گذاشتند و حضور میلیونی مردم در صحنه، همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی بیان کرد: شهید سلیمانی خود را وقف جبهه اسلام کرد و اکنون الگویی برای تمام مسئولان و مردم است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی نام و راهش جاودانه شده چرا که خود را هزینه و فدای اسلام، انقلاب و نظام کرده و همچنین نماد و الگوی اخلاص، مجاهدت، پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و عبور از دنیا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی اظهار کرد: این مجموعه صادقانه در خدمت مردم هستند و با روحیه خود مردم را تکریم کرده و برای ریشه‌کن شدن فقر تلاش مجدانه دارند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از