حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
صدور پایان کار مجتمع تجاری ستاره اورامان
انتظار ۱۰‌ ساله در روانسر به‌سر رسید؛

صدور پایان کار مجتمع تجاری ستاره اورامان

بالاخره پس از گذشت یک دهه انتظار، پروانه پایان کار برای مجتمع تجاری ستاره اورامان صادر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پس از گذشت ۱۰ سال کارشکنی، پروانه پایان کار برای مجتمع ستاره اورامان روانسر صادر شد.    

مجتمع توریستی - تفریحی ستاره اورامان روانسر در سال ۱۳۹۳ به مساحت ۱۴ هزار و ۵۲۷ مترمربع و تعداد ۵۵۸ باب مغازه کلنگ‌زنی شد و با کاربری تجاری، خدماتی با احتساب ایجاد دو نفر اشتغالزایی توسط هر واحد صنفی می‌تواند زمینه اشتغال بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ نفر را ایجاد کند. 

صدور پروانه پایان کار پس از گذشت ۱۰ سال برای مجتمع توریستی ستاره اورامان در حالی است که دیوان عدالت اداری، شهرداری روانسر را ملزم به صدور پروانه کرد. 

پیگیر دریافت خسارت چندساله هستیم

بهرام ایزدی؛ مدیر مجتمع ستاره اورامان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی مرصادنیوز؛ ضمن مژده به مالکان مجموعه ستاره اورامان از صدور پایان کار این مجتمع خبر داد. 

وی با اشاره به اینکه شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان  «جهش تولید با مشارکت مردم»   نامگذاری شده، تصریح کرد: یک دهه انتظار و کارشکنی در سال به پایان رسید. 

ایزدی گفت: به علت تخلف شهرداری با وجود پرداخت عوارض از سال ۱۳۹۴  پایان کار صادر  نشده و صدور پروانه ساختمانی برای هتل نیز  معلق ماند حال بعد از  ۱۰ سال دوندگی و پیگیری و طی کردن روند شکایت از دیوان عدالت اداری شهرداری محکوم و ملزم به صدور پایان کار برای مجتمع و پروانه ساختمانی برای هتل شد. 

وی با بیان اینکه سنگ‌اندازی، مسیر پیشرفت و ترقی شهر را خواهد بست، تصریح کرد: مانع‌تراشی متولیان امر، افراد سرمایه‌گذار را از سرمایه‌گذاری دلسرد می‌کند. 

ایزدی عنوان کرد: قانون فصل‌الخطاب است و از مبادی قانونی پیگیر دریافت خسارت چندساله هستیم و برابر تعهد سال ۹۴ دادخواست ضرر و زیان علیه شهرداری تقدیم مراجع قضائی خواهد شد. 

مدیر مجتمع ستاره اورامان در پایان ضمن ابزار خرسندی برای جوانان و جویای کار در این مجتمع بیان داشت امید است مسئولان با توجه به ظرفیت‌های خدادادی شهرستان روانسر برای بیشتر شناخته شدن شهر روانسر و جذب گردشگری بکوشند.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از