پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-25 13:20 - شماره خبر : 8980 0
مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه قصرشیرین مطرح کرد:

ضرورت الگوگیری نسل جوان از شهدا

مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه قصرشیرین گفت: نسل امروز باید با الگوبرداری از سیره و روش شهدا، راه و مشق شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

علی زارعی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نسل امروز باید با الگوبرداری از سیره و روش شهدا، راه و مشق شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند. 

مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه قصرشیرین افزود: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با الگوپذیری از دین و با اتحاد و برادری به صورت همگانی در جنگ شرکت کردند و دشمن بعثی را از خاک وطن بیرون راندند و امروز نیز مردم کشور به خصوص نسل جوان باید با اتحاد و برادری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند. 

زارعی ادامه داد: شهدا راه فضیلت را به روی ما گشوده و ما را از چنگ دشمنان قسم‌خورده نجات داده‌اند، ما باید جوابگوی خون شهدا باشیم زیرا امروز در اذهان و افکار جوانان ما پمپاژهایی علیه نظام، انقلاب و شهدا وجود دارد و دشمنان در اتاق‌های فکر نشسته و برای نسل جوان ما پمپاژ فکری می‌کنند و نسخه می‌نویسند. 

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه‌ای از معانی نمادین است که ایثارگری و میل به شهادت را در افراد به وجود می‌آورد، افزود: با نهادینه شدن آن، نگرش‌ها و رفتار افراد را به سمت رفتارهای ایثارگرانه سوق خواهد داد. 

زارعی بیان کرد: افراد و گروه‌های مغرض، یا کم‌اطلاع و ساده‌لوح به تحریک سیاستمداران جهان‌خوار، می‌کوشند که دین اسلام و فرهنگ اسلامی و ارزش‌های حاکم بر آن را مخالف و مخرب زندگی و پیشرفت معرفی کنند و برای رسیدن به اهداف خود نسل جوان ما را آماج دسیسه‌های فرهنگی خود قرار داده‌اند. 

مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه قصرشیرین گفت: بر ماست که در راه شناخت و بازشناسی فرهنگ اصیل اسلامی خصوصاً ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های موثری برداریم. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/46rQM
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار