حالت تاریک
امام جمعه گیلانغرب مطرح کرد:

ضرورت توجه دولت به معیشت مردم

ضرورت توجه دولت به معیشت مردم

امام جمعه گیلانغرب گفت: ضروری است دولت اقداماتی در حوزه معیشت مردم انجام دهد و تلاش‌های انعطاف‌پذیری در شرایط اقتصادی دشوار جامعه را اعمال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گیلانغرب به مسائلی با اهمیت بالقوه اخلاقی و اقتصادی اشاره کرد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت تقوا و اجتناب از دست‌برد به اموال مردم پرداخت و بر اثرات مخرب اختلاس و دزدی از تسهیلات توسعه تجارت، به‌ویژه تاثیرات آن بر چرخه اقتصادی کشور اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، اقدامات جدی دولت در برخورد با موارد نقض تعهدات و دریافت تسهیلات در دوره‌های مختلف که ارزهای دولتی را در سال‌های ۹۷ تا ۹۹ به تاراج برده و صرف برج‌سازی کرده به تحلیل گذاشت و از جدیت دولت در رصد و بازرسی محل مصرف این تسهیلات تقدیر کرد.

خطیب جمعه گیلانغرب خواستار اعمال احکام شدیدتر توسط قوه قضائیه در مواجهه با زیان‌آوران اجتماعی شد و بر لزوم اهمیت اجرای عدالت تاکید کرد.

وی از دولت خواست اقداماتی در حوزه معیشت مردم انجام دهد و تلاش‌های انعطاف‌پذیری در شرایط اقتصادی دشوار جامعه را اعمال کند.

حجت‌الاسلام موسوی به جنایات رژیم صهیونیستی در برابر مردم بی‌پناه غزه اشاره کرد و این اقدامات را ادامه جنایات گذشته در منطقه دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با تأکید بر نیاز به حفاظت از مظلومان و اجتناب از بی‌عدالتی، اهمیت مسئولیت دینی در حفظ حقوق انسانی را بیان کرد.

وی با توجه به در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا (س) بزرگداشت و عزاداری در این ایام را برای عرض ارادت به ۱۴ معصوم، بزرگداشت دین دانست و عزای فاطمی را سبب احیای ارزش‌های دینی اعلام کرد که جامعه با آن حیات می‌گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از