حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات قالیباف در کرمانشاه مطرح کرد:

ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات

ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان کرمانشاه با بیان اینکه اقتدار ملی همواره باید اولویت باشد از ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سید احمد صفوی عصر امروز شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی انتخابات محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه اظهار داشت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اتفاقی اندوهناک و غم‌باری برای کشور بود زیرا ایشان ارتباط نزدیکی با اقشار مختلف مردم داشت.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات و رأی‌دادن حق قانونی و تکلیف شرعی هر فرد ایرانی است.

صفوی تصریح کرد: انتخابات تحقق نظام مردم‌سالاری‌ دینی است زیرا به وسیله این فرآیند هر فردی می‌تواند به‌صورت مستقیم نظر خود را در نحوه مدیریت اجرایی کشور اظهار کند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات نگاه به آینده است، تأکید کرد: انتخابات می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور شود زیرا از این طریق تمام افراد جامعه با اعلام نظر خود در نحوه تصمیم‌گیری و مدیریت کشور اظهارنظر می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان کرمانشاه افزود: مشارکت حداکثری و حضور گسترده نشان‌دهنده اقتدار و امینت کشور در مقابل دشمنان و سایر کشورهای جهان است.

صفوی خاطرنشان کرد: پیشرفت و عدالت اجتماعی با حضور انتخابات محقق می‌شود و باید معیارهای انتخاب اصلح را در انتخاب کاندیدای مورد نظر به‌کار گیریم.

وی اضافه کرد: باید برای انتخاب کاندیدای مورد نظر برنامه‌ها، نحوه مدیریت اجرایی و اعتقاد به مبانی انقلاب را در نظر بگیریم زیرا توانایی امور کشور برای انتخاب اصلح مهم است.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان کرمانشاه بیان کرد: آقای قالیباف با سابقه اجرایی مناسب و مدیریت جهادی گزینه مناسبی برای انتخاب مردم برای ریاست‌جمهوری بوده اما آنچه مهم است حضور پر شور در انتخاب و انتخاب اصلح در انتخابات است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از