حالت تاریک
امام جمعه سنقروکلیایی:

طوفان الاقصی خاموش شدنی نیست

طوفان الاقصی خاموش شدنی نیست

امام جمعه سنقروکلیایی گفت: طوفان الاقصی خاموش شدنی نیست اگرچه رژیم صهیونیستی در تلاش برای خاموشی و از بین بردن آن است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا اکبری ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم بندگان را به رعایت تقوی تشویق می‌کند که جایگاه رفیع و بلند در دنیا و آخرت، برزخ و قیامت، نسل طیب و طاهر، از آثار و برکات رعایت تقوا است.

امام جمعه سنقروکلیایی ضمن اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس، گفت: ایشان یک نماینده فقیه، بصیر و انقلابی بود و نشان داد یک نماینده در زمان طاغوت و اختناق چقدر می‌تواند از منافع ملتش دفاع کند و نقشه‌های استکبار را نقش برآب کند این شخصیت باید شناخته و بازخوانی شود.

وی آگاهی، بصیرت، شجاعت، به دور از هوی و هوس بودن را از جمله ویژگی‌های نمایندگان مردم برشمرد و بیان کرد: کسانی که در مسیر نمایندگی ملت قرار می‌گیرند باید شبیه شهید مدرس باشند و از حق ملت دفاع کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری با اشاره به اینکه برخی حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات آتی را پیش‌بینی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: به فضل خدای متعال و به برکت وجود افراد انقلابی همچون آیت‌الله رئیسی هر روز افتخاری بر افتخارات این ملت افزوده می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی‌ حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات آینده نادرست است چرا که حضور پرشکوه مردم را در یوم‌الله ۱۳ آبان دیدیم و حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌ها را هم خواهیم دید.

خطیب نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به رونمایی از ناوشکن تمام ایرانی دیلمان، افزود: رونمایی از این ناوشکن، برای جمهوری اسلامی ایران افتخار است درحالی‌که پیش از این چنین توانی نداشتیم‌.

وی گفت: این افتخارات به برکت مجاهدت‌های علمی جوانان و نخبگان کشور با الگوگیری از حاج قاسم‌ها و دانشمندانی چون شهید فخری‌زاده‌ها است.

خطیب جمعه سنقروکلیایی عنوان کرد: به تعبیر اهل فن، ما در مرز دانش به قله رسیده‌ایم، این نتیجه حاکمیت اسلام، انقلاب و دولت انقلابی است و یکی از امکانات این ناوشکن، کشف، شناسایی، رصد، مقابله و انهدام هرگونه تهدید هوایی، سطحی و زیرسطحی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری ضمن اشاره به بیانات مقام‌معظم رهبری در دیدار پرشور بسیجیان درخصوص جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه غزه، افزود: این فجایعی که در ۵۰ روز غزه اتفاق افتاد، خلاصه فجایعی است که این رژیم در ۷۵ سال انجام داده و این نشان از متجاوز بودن، قلدری و فساد رژیم صهیونیستی دارد.

وی به نقل از سخنان معظم‌له در ادامه، بیان کرد: طوفان الاقصی خاموش‌شدنی نیست اگرچه رژیم صهیونیستی در تلاش برای خاموشی و از بین بردن آن است البته این فجایع در غزه، بی‌آبرویی آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی را در پی داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری در پایان تأکید کرد: نتیجه فرهنگ و تمدن غربی، کودک‌کشی است این برای افراد صاحب عقل، شعور و معرفت مشهود است و دنیا این حقایق را می‌بیند و به فضل خدا شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از