حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
فراخوان ۲۱۱ هزار نفر از مودیان مالیاتی
رئیس سازمان مالیات مطرح کرد:

فراخوان ۲۱۱ هزار نفر از مودیان مالیاتی

رئیس سازمان مالیات از فراخوان برای ثبت اطلاعات ۲۱۱ هزار مودی اشخاص حقوقی و حقیقی خبرداد و گفت: تاکنون ۵ میلیارد صورت حساب نوع یک و دو در سامانه مودیان بارگذاری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدهادی سبحانیان با بیان اینکه از ابتدای دی‌ماه سال ۱۴۰۲ و مطابق با آخرین اراده قانون‌گذار برای اجرای قانون سامانه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان رقم خورده با سرعت بسیار خوبی این سامانه در حال اجرا است اظهار داشت: با توجه به اراده قانون‌گذار اجرای این سامانه با سرعت بسیار خوبی بستر اجرای این قانون را فراهم کردیم و تاکنون هم مودیان از این طرح استقبال خوبی کردند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه افزود: از دی‌ماه سال گذشته تا امروز ۵ میلیارد صورت حساب نوع یک و دو با تفصیل اقلام کالای فروش رفته و اطلاعات خریدار و فروشنده دریافت کرده‌ایم.

معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: بیش از ۲۱۱ هزار مودی اشخاص حقوقی و حقیقی که طبق قانون فراخوان شده‌اند تا نسبت به تکالیف خود عمل کنند که در حال حاضر این مودیان به تکالیف خود عمل کرده‌اند.

سبحانیان اظهار کرد: قانون‌گذار فرآیند تدریجی برای پیوستن اشخاص حقیقی و اجرای صورت حساب الکترونیکی دیده است که  خوشبختانه با آموزش‌های که در خدمت مودیان می‌دهیم و عزم اراده برای پیشبرد هرچه سریع‌تر قانون وجود دارد برای پیشبرد هرچه سریع‌تر این قانون اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از