حالت تاریک
فرماندار صحنه:

فعالیت بانک‌ها از عوامل تاثیرگذار در اشتغالزایی است

فعالیت بانک‌ها از عوامل تاثیرگذار در اشتغالزایی است

فرماندار صحنه گفت: یکی از عوامل تأثیرگذار در بالارفتن عدد اشتغال، فعالیت بانک‌ها و به میدان آمدن سرمایه در اختیار شعب در قالب پرداخت وام و اعتبارات به کارآفرینان و تولیدکنندگان است‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، غلامرضا شهبازی در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان صحنه، موضوع تأمین سرمایه در گردش برای ایجاد اشتغال را مهم ازیابی کرد.

 

فرماندار صحنه افزود: یکی از عوامل تأثیرگذار در بالارفتن عدد اشتغال، فعالیت بانک‌ها و به میدان آمدن سرمایه در اختیار شعب در قالب پرداخت وام و اعتبارات به کارآفرینان و تولیدکنندگان است‌.

 

شهبازی اذعان کرد: در موضوع اشتغال موضوع مهمتر از بروکراسی اداری و ارائه آمار و ارقام سامانه‌ها، تحقق واقعی اشتغال پایدار و افزایش توان و رفاه اقتصادی مردم است.

 

وی عنوان کرد: با افزایش رفاه اقتصادی شهروندان، سطح نشاط اجتماعی جامعه نیز افزایش یافته و در مقابل با وجود چالش و نقصان اقتصادی به نوعی افسردگی اجتماعی در سطح جامعه حاکم خواهد شد.

 

گفتنی است مسئولان حاضر در جلسه به ارائه گزارش عملکرد دستگاه متبوع خود در تحقق میزان اشتغال تکلیفی سالیانه پرداخته و نقاط قوت و ضعف ادارات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از