حالت تاریک
استاد حوزه علمیه قم مطرح کرد:

آمادگی پذیرش حکومت مهدوی با حمایت از فلسطین

آمادگی پذیرش حکومت مهدوی با حمایت از فلسطین

یک استاد حوزه علمیه قم گفت: حمایت مردم از آرمان فلسطین آزمایشی برای آمادگی و پذیرش حکومت جهانی مهدوی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه آخرین جمعه ماه رمضان از سوی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس مطرح شد، اظهار داشت: امسال با توجه به جنایاتی که از سوی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به مسلمانان دنیا و مردم مظلوم غزه انجام شد، توجه مسلمانان دنیا بیش از حد به مردم و جریان غزه معطوف شده است.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: نه تنها مسلمانان بلکه تمام آزادگان جهان به قضیه غزه توجه خاصی پیدا کردند و این فرصتی است که هرچه بیشتر صدای مظلومیت غزه را به گوش جهانیان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در روز قدس امسال فرصتی برای ما فراهم شده است تا کسانی را که با جریان فلسطین و مظلومیت مردم فلسطین آشنا نبودند توجه خاصی به روز قدس داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبیان ادامه داد: دلیل دیگر ما برای توجه به مسئله قدس، اشتراک دینی ما با مردم مسلمان فلسطین است که در این میان پیامبر اکرم(ص) فرمودند کسی که صدای مظلومی را در گوشه‌ای از عالم بشنود که طلب یاری می‌کند و جواب او را ندهد مسلمان نیست. 

وی افزود: امروزه صدای مظلومیت کودکان غزه به گوش جهانیان می‌رسد و از تمام مسلمانان درخواست کمک دارند کمترین کاری که از یک فرد مسلمان برمی‌آید محکومیت این جنایات است و یکی از راه‌های محکومیت این جنایات شرکت در راهپیمایی روز قدس است.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد:   نکته دوم درباره اهمیت توجه به جریان غزه این است که به مسئله غزه نباید فقط به عنوان یک مسلمان نگریست بلکه باید به عنوان یک انسان به آن نگاه کرد.

وی خاطرنشان کرد: سیره ائمه ما نیز چنین بوده است که ظلم را در حق هیچ‌ کس با هر دین و مسلکی نمی‌پذیرفتند چه اینکه حضرت علی(ع) زمانی که شنیدند به یک زن یهودی ظلم شده است فرمودند که اگر مسلمانی این قضیه را بشنود و از غصه بمیرد رواست. 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبیان ادامه داد: شهید سلیمانی سال‌ها در سوریه جنگید و جبهه مقاومت را تشکیل داد درحالی که در کشور سوریه فقط مسلمانان نیستند بلکه فرقه‌ها، ادیان و مذاهب مختلفی وجود دارند و شهید سلیمانی نیز تنها به خاطر اسلام به مردم سوریه کمک نکرد. 

وی گفت: همه آزادگان جهان از شهید سلیمانی به نیکی یاد می‌کنند زیرا آرمان او انسانی و هدف او دفاع از انسانیت و مظلومیت بود بنابراین برای دفاع از مظلومیت باید وارد صحنه شویم و کمترین راه حضور در میدان دفاع از انسانیت شرکت در راهپیمایی‌ها و اعلام انزجار از جنایات مستکبران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبیان بیان کرد: شرکت در راهپیمائی روز قدس سبب اتحاد بیش از پیش مسلمانان با یکدیگر شده و همچنین موجب آگاهی و بیداری تمام ملت‌های دنیا خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: از دیگر آثار شرکت در راهپیمایی روز قدس این است که سبب رسوائی دولت‌هایی خواهد شد که از این رژیم حمایت مالی و تسلیحاتی دارند و جبهه مقاومت در منطقه علیه رژیم خون‌خوار فلسطین به طور جدی تقویت می‌شود.

  وی خاطرنشان کرد: حمایت مردم از آرمان فلسطین آزمایشی برای آمادگی و پذیرش حکومت جهانی مهدوی است لذا با شرکت در راهپیمائی مردم می‌توانند این آمادگی را اعلام و با کمک و همراهی با مردم فلسطین زمینه‌ساز ظهور باشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از