حالت تاریک
جانشین فرمانده کل انتظامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

قدردانی مردم از اجرای طرح عفاف و حجاب

قدردانی مردم از اجرای طرح عفاف و حجاب

جانشین فرمانده کل انتظامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور عفاف و حجاب فراجا از لحاظ گوناگون با استقبال مردم مواجه شده است به نحوی که مردم در فرماندهی انتظامی حاضر شده و از پلیس اعلام حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار محمد رستمی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: طرح نور عفاف و حجاب از تاریخ ۲۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور با ابلاغ فرمانده‌کل فراجا در استان کرمانشاه آغاز شده است. 

جانشین فرمانده کل انتظامی استان کرمانشاه گفت: رویکرد طرح نور عفاف و حجاب فراجا تذکر لسانی است مگر اینکه در شرایط خاص برخورد سلبی صورت گیرد. 

سردار رستمی تصریح کرد: طرح نور عفاف و حجاب فراجا از لحاظ گوناگون با استقبال مردم مواجه شده است به نحوی که مردم در فرماندهی انتظامی حاضر شده و از پلیس اعلام حمایت کردند. 

وی ادامه داد: تاکنون در استان کرمانشاه هیچ‌گونه مورد خاصی در اجرای طرح نور عفاف و حجاب وجود نداشته و زنان و دختران کرمانشاهی با عمل به قوانین و با اعتقاد بالای خود این قانون را اجرا کرده‌اند. 

جانشین فرمانده کل انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: ۳۲ دستگاه اجرایی در قانون عفاف و حجاب دارای وظیفه هستند که تنها یکی از آن‌ها پلیس است که به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و این طرح به صورت پیوسته در حال اجرا است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از