حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
لزوم استفاده از جوانان در برگزاری کنگره شهدا
معاون فرماندار سرپل‌ذهاب عنوان کرد:

لزوم استفاده از جوانان در برگزاری کنگره شهدا

معاون فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: برای برگزاری و میزبانی کنگره ملی شهدا از ظرفیت جوانان و نوجوانان بسیجی استفاده شود تا بتوانیم رشادت‌ها و جان‌فشانی شهدا را به خوبی به این نسل‌ها معرفی کنیم.

مرزبان بساطی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا این فرصت را فراهم کرده که زندگی هر یک از شهدای والامقام را برای جامعه و به‌ویژه جوانان به صورت مستند معرفی کنیم که قطعاً یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای معرفی این شهدا است.

وی افزود: باید اقدامات مناسب در راستای معرفی شهدا و برگزاری کنگره‌ها به یادگار بماند ؛ در شهرستان سرپل‌ذهاب باید فضای محیطی خوبی برای معرفی کنگره ملی شهدا استان کرمانشاه آماده شود.

بساطی عنوان کرد: همچنین برای نامگذاری محلات، کوچه‌ها و خیابان‌های جدید به اسم شهدا نیاز است روابط عمومی دستگاه‌ها نیز باید خود را برای این کنگره ملی آماده کنند.

معاون فرماندار سرپل‌ذهاب اضافه کرد: باید اقدامات لازم برای استقبال پرشور از این کنگره صورت گرفته و از ظرفیت جوانان و نوجوانان بسیجی برای میزبانی کنگره ملی بیشتر استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف از ارتش و سپاه تا بسیج و حتی اقلیت‌های دینی و از سوی دیگر شهدای حرم، امنیت و سلامت با اهدای جان خود باعث اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران شدند که باید یاد و خاطره آن‌ها گرامی داشته شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب در پایان گفت: امروز شاهد یک تحول‌سازی جدی در فرهنگ‌سازی هستیم و دهه ۸۰ و نودی‌ها باید با رشادت‌های این شهدا که در گذشته نه‌چندان دور زندگی می‌کردند، آشنا شوند.

سرپل ذهاب در غرب كرمانشاه با بيش از ۹۰ هزار نفر جمعيت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۵۰ شهيد، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقديم انقلاب اسلامی كرده است.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از