پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-25 20:32 - شماره خبر : 9993 0
استاندار کرمانشاه عنوان کرد:

لزوم تقویت زنجیره تولیدات فولادی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: طبیعتاً زنجیره تولیدات فولادی در استان کرمانشاه یک جایگاه مهمی دارد که تقویت آن‌ها باید مورد توجه مجموعه اداری استان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمد‌طیب صحرایی عصر امروز یک‌شنبه در حاشیه بهره‌برداری از شرکت فولاد و نورد باختران، اظهار داشت: یکی از حلقه‌های مهم در تولیدات صنعتی در کشور و به ویژه استان کرمانشاه مرحله تولیدات فولادی است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: ظرفیت اولیه تولیدات این واحد صنعتی، ۱۰۰ هزار تن ورق‌های فولادی است که با حدود ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه اذعان کرد: تولید ورق‌های فولادی با ضخامت هشت میلی‌متر تا ۱۵ سانتی‌متر توسط این واحد صنعتی، می‌تواند جایگاه خیلی مهمی در تولیدات صنعتی استان کرمانشاه و کشور داشته باشد.

صحرایی با اشاره به ظرفیت اشتغال‌زایی این واحد تولیدی، بیان کرد: این واحد تولیدی در فاز اول برای ۵۰ نفر اشتغال‌زایی داشته است؛ امیدوارم با همراهی مجموعه‌های ذی‌ربط و مساعدت‌هایی که باید اتفاق بیفتد بتوانیم فازهای بعدی این واحد را فعال کنیم.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: طبیعتاً زنجیره تولیدات فولادی در استان کرمانشاه یک جایگاه مهمی دارد که تقویت آن‌ها باید مورد توجه مجموعه اداری استان باشد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/ND583
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار