حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

مجریان انتخابات مطابق قانون عمل کنند

مجریان انتخابات مطابق قانون عمل کنند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی برای مجریان انتخابات ضروری است، گفت: مجریان انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کرمانشاه مطابق قانون عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی ظهر امروز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه با حضور فرمانداران و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم و راهبردی دولت سیزدهم به‌ویژه شهید رئیسی توسعه روابط با کشورهای همسایه بود که طی هفته گذشته در این راستا سه استاندار کرمانشاه، آذربایجان‌غربی و کردستان به اقلیم کردستان عراق سفر کردند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این سفر استانداران استان‌های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان‌غربی دیدارهایی را برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی با مقامات ارشد اقلیم کردستان عراق انجام دادند.

صحرایی بیان کرد: جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان با گذشته قابل مقایسه نیست و دیدگاه سران کشورهای جهان به کشورمان به عنوان یک کشور تأثیرگذار و برجسته است و در مسائل مختلف منتظر جهت‌گیری مقامات ایران هستند.

وی ادامه داد: در جریان دیدار با سران اقلیم کردستان عراق، بارزانی رئیس این اقلیم تأکید بسیاری بر جزئیات دیدار با مقام معظم رهبری داشت و آن را مایه افتخار برای خود تلقی می‌کرد که وظیفه همه ما تبیین جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در جریان برگزاری این رویداد مهم ملی اجرای قانون باید توسط تمام دست‌اندرکاران مورد توجه قرار گيرد و عمل به قانون فصل‌الخطاب است.

صحرایی عنوان کرد: دقت در انتخاب نمایندگان فرمانداران باید توسط این مسئولان به صورت ویژه صورت گیرد زیرا وظیفه مهم اجرای انتخابات را برعهده دارند و اجرای مر قانون باید اولویت آنها باشد.

وی اضافه کرد: در فضای انتخابات ریاست‌جمهوری قطعا طرفداران کاندیدا سعی در مطرح کردن گفتمان و نظرات خود دارند اما نباید اجازه داد این کار اخلالی در روند برگزاری انتخابات ایجاد کند و نمایندگان فرمانداران باید با رعایت اصل بی‌طرفی و جانب‌داری این فرآیند را انجام دهند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: عوامل اجرایی برگزارکننده انتخابات باید تا مدت زمان باقی‌مانده تا روز انتخابات متناسب با شهر و روستای مورد نظر از اقدامات حاشیه‌ساز خودداری کنند تا موجب اختلال در فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری نشود.

صحرایی افزود: ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر اساس دستورالعمل وزارت کشور تا روز برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری عمل خواهد کرد و مدیران باید نسبت به انجام وظایف خود اهتمام ویژه داشته باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از