حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

مردم منتظر پیام خاتمی و امثال وی نیستند

مردم منتظر پیام خاتمی و امثال وی نیستند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مردم عزیز ما حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی و قانونی خودشان می‌دانند کسانی که با انتخابات قهر می‌کنند کاملاً اشتباه می‌کنند لذا مردم منتظر پیام خاتمی و امثال آن‌ها نیستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مردم عزیز ما حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی و قانونی خودشان می‌دانند کسانی که با انتخابات قهر می‌کنند کاملاً اشتباه می‌کنند لذا مردم منتظر پیام خاتمی و امثال آن‌ها نیستند. 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: مردمی که معتقد هستند همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند، کسانی که با صندوق‌های رأی قهر کرده‌اند به دستشان آمد که با توصیه امثال خاتمی نه به میدان می‌آیند و نه به توصیه‌هایشان گوش می‌دهند لذا به دلیل بی‌صداقتی که هوادارانشان از آن‌ها سراغ دارند هیچ جایگاه خاصی در بین مردم ندارند. 

وی تصریح کرد: مردم پای ارزش‌ها و پای رهبر انقلاب ایستاده‌اند حتماً در انتخابات پیش رو با حضور پرشور خودشان دشمن را مبهوت می‌کنند و با یک انتخاب اصلح رئیس‌جمهوری که در مسیر انقلاب و امامین انقلاب باشد انتخاب خواهند کرد. 

حسینی‌کیا بیان داشت: توصیه‌های امثال خاتمی در بین مردم جایگاهی ندارد و خودشان هم فهمیده‌اند، مردم هم برای حضور پای صندوق‌های رأی منتظر حرف آن‌ها نیستند و به توصیه رهبر معظم انقلاب در انتخابات شرکت می‌کنند. 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور انتخابات تضمین‌کننده عزت کشور و ملت است و در واقع انتخابات سنگر کشور در مقابل توطئه‌های دشمن است، حضور حداکثری مردم امنیت کشور را در عرصه‌های بین‌المللی تضمین می‌کند. 

وی در پایان گفت: دشمنان ملت هم می‌دانند حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی قدرتمندتر از تسلیحات جنگی آن‌هاست، دشمنان مردم ایران از انتخابات هشتم تیرماه می‌ترسند چرا که می‌دانند مشارکت حداکثری مردم قدرت چانه‌زنی مسئولان را در مذاکرات بین‌المللی افزایش می‌دهد، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شرکت نکردن در انتخابات همان سیاست راهبردی دشمن است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از