حالت تاریک
فرماندار سنقروکلیایی:

مسئولان مصوبات سفر رهبری را پیگیری کنند

مسئولان مصوبات سفر رهبری را پیگیری کنند

فرماندار سنقروکلیایی گفت: مسئولان باید مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری را پیگیری کنند

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: یکی از ماندگارترین و زیباترین رخدادهای تاریخ پر افتخار کرمانشاه سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه بود.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: در این روز که تبلور عینی ولایتمداری مردمان خونگرم و شهیدپرور استان کرمانشاه بود عشق و اراده خود را به مقام معظم رهبری نشان دادند و ولایت‌مداریشان را به منصه ظهور نشاندند.

وی ادامه داد: در واقع در چنین روزی دریچه دوربین‌های دنیا به سوی کرمانشاه و حماسه ماندگار مردم این دیار معطوف شده بود.

قربانی بیان کرد: این سفر علاوه بر اینکه از لحاظ معنوی خیرات و برکات بسیار فراوانی برای مردم کرمانشاه داشت از لحاظ مادی نیز شاهد افتتاح و همچنین تخصیص اعتبارات بسیار خوبی به استان کرمانشاه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی بودیم.

فرماندار سنقروکلیایی اذعان کرد: ما این روز را به‌عنوان یکی از ماندگارترین روزها در تاریخ پر اهمیت و با ارزش کرمانشاه ثبت و ضبط خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این سفر نورانی و بابرکت، آبادانی فراوانی در بخش‌های مختلف و در جای‌جای استان کرمانشاه به‌همراه داشت و البته بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان سنقروکلیایی، در حال تکمیل است و مردم استان هر روز شاهد بخشی از این برکات هستند.

قربانی تأکید داشت: مسئولان باید مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری را پیگیری کنند و متولیان امور فرهنگی با تحلیل کلام نورانی ولی امر مسلمین جهان در سفر به استان کرمانشاه، این رهنمودها را سرلوحه کار خویش قرار بدهند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از