حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
مشکل مالی بزرگ‌ترین معضل جامعه ورزشی کرمانشاه
رئیس هیأت جانبازان استان کرمانشاه عنوان کرد:

مشکل مالی بزرگ‌ترین معضل جامعه ورزشی کرمانشاه

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: بزرگ‌ترین مشکل هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه همانند سایر هیأت‌های ورزشی عدم حامی مالی است که متأسفانه تبدیل به بزرگ‌ترین معضل جامعه ورزشی کرمانشاه شده است.

عزت‌الله پرنیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: هیأت ورزشی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه در سال جاری مسابقات متعددی را پشت سر گذاشته است و تاکنون توانسته عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه عنوان کرد: در ۲۳ مهرماه ورزشکاران کرمانشاهی در رشته‌های دو و میدانی، وزنه‌برداری و مچ‌اندازی در دو بخش آقایان و بانوان برای شرکت در جشنواره استعدادیابی جوانان که در استان تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد، این مسابقات از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد و امیدوارم ورزشکاران ما با کسب موفقیت به استان بازگردند.

پرنیان از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در آذرماه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان را پیش رو داریم که وزنه‌برداران کرمانشاهی در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: پس از مسابقات وزنه‌برداری، رقابت‌های ورزشکاران کم‌توان ذهنی در دو رشته دو و میدانی و فوتسال را پیش رو داریم که به میزبانی بندر عباس و استان گرگان برگزار می‌شود ‌و استان کرمانشاه با توجه به آمادگی ورزشکاران خود، از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه در رابطه با عدم میزبانی استان کرمانشاه برای مسابقات پیش رو، بیان کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده و مذاکرات با فدراسیون، متأسفانه نتوانستم امتیاز میزبانی مسابقات را به دست آوریم اما در همین ماه میزبان کلاس‌های آموزشی مچ‌اندازی خواهیم بود که ورزشکاران بسیاری از سایر استان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

پرنیان با بیان اینکه در رتبه‌بندی کشوری در حق استان کرمانشاه اجحاف شده، تصریح کرد: با وجود همه این کمبودها، توانستیم به رتبه چهارم کشور پیدا کنیم، اما ان‌شاءالله در سال آینده تلاش می‌کنیم که رتبه بهتری به دست بیاوریم‌.

پرنیان در پایان گفت: بزرگ‌ترین مشکل هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه همانند سایر هیأت‌های ورزشی عدم حامی مالی است که متأسفانه تبدیل به بزرگ‌ترین معضل جامعه ورزشی کرمانشاه شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از