حالت تاریک
فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

معرفی 11 واحد صنفی متخلف به تعزیرات اسلام آبادغرب

معرفی 11 واحد صنفی متخلف به تعزیرات اسلام آبادغرب

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: طی یک ماه توسط گشت مشترک از ۵۵ واحد صنفی بازدید به‌عمل آمد که ۱۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و متخلفین با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان به ریاست حمیدرضا کرمی و با حضور ادارات ذی‌ربط در سالن جلسات فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد. 

حمیدرضا کرمی؛ فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در این جلسه اظهار داشت: در یک ماه اخیر مقدار۵۷ تن برنج پاکستانی به قیمت دولتی در سطح شهر و روستا‌های تابعه توزیع شده و در همین راستا مقدار ۱۰تن برنج هندی در اختیار عاملین جهت توزیع در بین شهروندان قرار گرفته است.


وی گفت: مقدار یک تن مرغ منجمد و یک تن شکر هم در راستای تنظیم بازار در سطح شهر توزیع شده است.


 کرمی ضمن اشاره به بازرسی‌های مکرر از واحد‌های صنفی گفت: در طی یکماه توسط گشت مشترک از ۵۵ واحد صنفی بازدید به‌عمل آمد که ۱۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و متخلفین با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.



فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در این جلسه عنوان داشت: بدون هیچ گونه تعارفی با هرگونه تخلف بشدت برخورد می‌شود.

 

 وی افزود: از هیچ مدیری پذیرفته نیست از بازرسی و نظارت در حوزه کاری خود کوتاهی کند و از شهروندان عزیز هم انتظار داریم تخلفات صنفی را به اطلاع دستگاه‌های نظارتی برسانند.

 

در ادامه اکبر میرزایی، رئیس جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب با ارائه گزارشی گفت: به‌غیر از گشت‌های مشترک بازرسی‌های مداوم توسط کارشناسان جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در حوزه تنظیم بازار انجام می‌شود و بیشترین تخلفات در زمینه؛ کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ثبت رسیده است. 

 

مسعود جابری؛ معاون برنامه ریزی فرمانداری در این جلسه بر ضرورت تشدید نظارت‌های فصلی و مناسبتی نیز در طرح‌های مختلف تأکید کرد.

 وی عنوان کرد: بازرسی مستمر از واحد‌های صنفی باید در دستور کار نهادهای نظارتی قرار گیرد و در رسیدگی به شکایت شهروندان تسریع شود. 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از