حالت تاریک
رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه مطرح کرد:

موفقیت‌های روزافزون ورزش گلف کرمانشاه

موفقیت‌های روزافزون ورزش گلف کرمانشاه

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه زیرساخت خاصی وجود ندارد شاهد اتفاقات خوب و موفقیت‌های روزافزون هیأت ورزشی گلف استان کرمانشاه در سطح کشور، هستیم.

الهام اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان کرمانشاه برای ورزش گلف نسبت به سایر استان‌ها، زیرساخت خاصی وجود ندارد اما خوشبختانه شاهد اتفاقات خوب و موفقیت‌های روزافزون هیأت ورزشی گلف استان کرمانشاه در سطح کشور، هستیم.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس تقویم اعلامی از سوی فدراسیون مربوطه، برگزاری دوره‌های آموزشی، مربی‌گری و دواری از جمله برنامه‌های ویژه‌ای است که توسط هیأت گلف استان در عرصه مدال‌آوری یعنی قهرمانی و همگانی در حال انجام است.

اکبری خاطرنشان کرد: در عرصه همگانی از سال ۱۴۰۰ تا به امروز توانستیم تعداد ورزشکاران بیمه شده و سازمان یافته را به تعداد قابل توجهی افزایش دهیم که این امر اشتیاق و استقبال روزافزون مردم را به ورزش گلف نشان می‌دهد.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه در رابطه با برگزاری دوره‌های آموزشی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ورزش گلف و رشته‌های زیرمجموعه آن نه تنها در مرکز استان بلکه در سایر شهرستان‌‌ها نیز به صورت آکادمیک برگزارشده که این موضوع عامل اصلی افزایش بیمه‌شدگان ورزشی است.

رئیس هیأت ورزشی گلف استان کرمانشاه از موفقیت این هیأت در پرورش قهرمانان متعدد در های مختلف طی سال‌های گذشته خبر داد و گفت: طی سال‌های گذشته تاکنون، هیأت گلف استان کرمانشاه در عرصه قهرمانی توانسته است قهرمانان متعدد و خوبی را در المپیاد‌ها پرورش دهد.

اکبری خاطرنشان کرد: در اولین المپیاد کشور، سه ورزشکار کرمانشاهی معرفی شده و حضور داشتند، در المپیاد دوم توانستیم مدال نقره پسران را کسب کنیم و در المپیاد سوم نیز مدال برنز دختران از آن ورزشکاران کرمانشاهی شد.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه با اشاره به موفقیت‌های اخیر گلف‌بازان استان، بیان کرد: سال گذشته، نماینده استان کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر نه تنها مدال ارزشمندی را کسب کرد، بلکه به دلیل اخلاق‌مداری و عملکرد درخشانش، به عنوان بازیکن اخلاق نیز برگزیده شد؛ این افتخار باعث شد تا وی به عنوان تنها ورزشکار گلف کشور، مورد تقدیر ویژه وزیر ورزش در مراسم اختتامیه قرار گیرد.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: در رشته‌های وودبال و مینی‌گلف نیز استان ما جزو استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود؛ در سال ۱۴۰۰، تیم وودبال استان در مسابقات چالش مهارتی مقام اول کشور را از آن خود کرد؛ نکته قابل توجه این است که محمود جوکار -کم سن و سال‌ترین بازیکن کشور- به عنوان پدیده این دوره از مسابقات شناخته شد، امسال نیز با برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کامل، هدف ما کسب عنوان برتر در مسابقات پیش رو است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از