حالت تاریک
به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

نمایشگاه عکس و پوستر در سرپل‌ذهاب برگزار شد

نمایشگاه عکس و پوستر در سرپل‌ذهاب برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه عکس و پوستر، نقاشی و خطاطی در شهرستان سرپل‌ذهاب به مدت یک هفته برپا شد.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: در نمایشگاه پوستر و عکس که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم در سرپل‌ذهاب برپا شده است، صد قطعه عکس و پوستر و نقاشی و خطاطی از هنرمندان مطرح شهرستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سرپل‌ذهاب هدف از برپایی این نمایشگاه، انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، یادبود و بزرگداشت این شهید بزرگوار و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نظام عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه شامل آثار نقاشی، خوشنویسی و عکس و پوستر هنرمندان جوان و پیشکسوت شهرستان سرپل‌ذهاب است که با تاثیرپذیری از شخصیت و زندگی شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی خلق شده و به همت اداره ارشاد اسلامی شهرستان و با همکاری سپاه ناحیه و مرکز افق حرم احمدابن اسحاق (ره) برگزار شد.

تمری افزود: همه ما وظیفه داریم با استفاده از امکانات و استعدادهایی که وجود دارد، در مسیر معرفی ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جامعه خصوصاً جوانان و نوجوانان و همینطور به جهانیان گام برداریم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از