حالت تاریک
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

نمایشگاه هنر عاشورایی در کرمانشاه برگزار می‌شود

نمایشگاه هنر عاشورایی در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف با موضوع عاشورا، گفت: نمایشگاه هنر عاشورایی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

جمال برفی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی «سوگواره هنرعاشورایی» به مدت سه روز از ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه در نگارخانه میرزا رضا کلهر برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: ۹۲ اثر منتخب در نمایشگاه نقاشی «سوگواره هنرعاشورایی» در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

برفی تصریح کرد: این نمایشگاه از آثار فاخر هنرمندان استان کرمانشاه در طرح قرارگاه شهید آوینی این اداره‌کل برگزیده شده‌اند که با اجرای مؤسسه اندیشمندان شریف و همکاری و مشارکت انجمن‌های مختلف هنرهای تجسمی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انجمن نقاشان استان کرمانشاه طی تيرماه امسال پنج جلسه کارگاه تخصصی تولید آثار را مجتمع شهید آوینی، تکیه معاون‌الملک، تالار انتظار را با حضور ۲۵ نفر از هنرمندان نقاش استان با موضوع عاشورا برگزار کرد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: نمایشگاه «سوگواره هنرعاشورایی» از تاریخ اول شهریورماه تا پنجم شهریورماه در نگارخانه میرزارضا کلهر برگزار شد که با توجه به درخواست مخاطبان این نمایشگاه به شکل گسترده‌تر در قرارگاه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از