حالت تاریک
امام جمعه شهرستان صحنه:

نهم دی‌ماه مبارزه بین حق و باطل بود

نهم دی‌ماه مبارزه بین حق و باطل بود

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: در روز ۹ دی عمق تاریخی انقلاب ما نشان داده شد و مبارزه بین حق و باطل شکل گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص‌امیری صبح امروز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در صحنه، از حضور پرشور مردم شهرستان صحنه در مراسم ۹ دی تقدیر کرد و اظهار داشت: این روز میثاق با ولایت است که در سال ۸۸ همه شیاطین برای برهم زدن امنیت کشور به میدان آمدند اما عده‌ای خواص نیز در داخل نظام سکوت کردند

وی افزود: امروز باید برای نسل جوان روایتگری شود که حماسه ۹ دی چرا اتفاق افتاد زیرا اگر این حماسه انقلابی را روایتگری نکنیم، دشمن به صورت برعکس آن را برای جوانان روایت می‌کند و نتیجه آن ایجاد فتنه سال ۱۴۰۱ بود که با دروغ در رسانه‌ها و فضای مجازی بر روح و فکر جوانان تاثیر گذاشتند.

امام جمعه شهرستان صحنه در ادامه گفت: دشمن در سال ۸۸ با ایجاد فتنه می‌خواست کشور را دچار آشوب و هرج و مرج کند اما در روز ۹ دی عمق تاریخی انقلاب ما نشان داده شد و مبارزه بین حق و باطل شکل گرفت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین خاص‌امیری تصریح کرد: در آن روز مبارزه تمام عیار شیاطین و خدای متعال شکل گرفت که مردم ایران با حضور پرشور و انقلابی نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کردند.

فتنه ۸۸ مبارزه تمام‌عیار شیاطین با خدا بود

محسن دارابی؛ فرمانده سپاه صحنه از حضور بی‌سابقه مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ در سراسر کشور در حمایت از نظام اسلامی و ابراز انزجار از فتنه‌گران تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از