حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
نگذاریم پرچم کفر در ایران برافراشته شود
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران:

نگذاریم پرچم کفر در ایران برافراشته شود

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز وظیفه ما است که از پرچم سرافراز و پر افتخار  با تمام قدرت محافظت کنیم و نگذاریم که پرچم کفر در خاک ما بر افراشته شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌سیرت صبح امروز جمعه در مراسم یادواره شهدای شهرستان سنقر، اظهار داشت: یادواره‌های شهدا، محافل نور و معنویت است و در این میان شهدا جایگاهی رفیع در پیشگاه خدای متعال دارند.

 

 نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مانع از انحراف جوانان  می‌شود، افزود: باید مراقب نفوذ دشمن و مکر استکبار جهانی باشیم که با تبلیغات گسترده موجب انحراف از انقلاب و ولایت می‌شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اخلاص و معنویت شهدا مشهود است و به همین دلیل مردم از یادواره‌ها و مراسمات برای شهدا استقبال می‌کنند و این باید برای نسل جوان  تبیین شود.

 

 محمدی‌سیرت گفت: استقامت، مقاومت و پایداری در راه حفظ و عزت اسلام درس بزرگی بود که شهدا و ایثارگران به مردم دادند.

 

وی با بیان اینکه جایگاه شهدا روشن  است، عنوان کرد: شهدا زنده‌ هستند و در پیشگاه  خداوند روزی می‌خورند.

 

 نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا از جان خود که بزرگترین سرمایه است گذشتند تا امنیت و آسايش این کشور حفظ شود. 

 

وی گفت: امنیت امروز را مدیون ایثارگری شهدا هستیم لذا این مفاهیم باید برای نسل جدید و جوانان  مطرح شود.

 

 محمدی‌سیرت با بیان اینکه شهدا وظیفه خود را به انجام رساندند، تاکید کرد: امروز وظیفه ماست که از پرچم سرافراز و پر افتخار  با تمام قدرت محافظت کنیم و نگذاریم که پرچم کفر در خاک ما بر افراشته شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از