حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

هادیان سیاسی برای تحقق مشارکت حداکثری بکوشند

هادیان سیاسی برای تحقق مشارکت حداکثری بکوشند

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: هادیان سیاسی باید خودشان را برای جهاد تبیین آماده کنند و با ایجاد یک طرح تبیینی چهره به چهره برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

علی‌اصغر الله‌دانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ان‌شاء‌الله خداوند دل‌های ما را به سمتی سوق دهد که بتوانیم بهترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم تا راه شهید رئیسی ابتر نماند. 

وی افزود: قریب به دو هفته زمان در پیش است که یک کار بزرگ در عرصه جهاد تبیین صورت گیرد و همه ما باید برای تشکیل یک دولت انقلابی و مومن تلاش کنیم. 

الله‌دانه با تاکید بر اینکه راه علاج مشکلات کشور تشکیل دولتی مردمی و انقلابی است، اذعان داشت: هدف از برگزاری گفتمان‌های روشنگری ایجاد امیدآفرینی و تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری است و هادیان سیاسی باید خودشان را  برای جهاد تبیین آماده کنند و با ایجاد یک طرح تبیینی چهره به چهره برای مشارکت حداکثری تلاش کنند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور هنر بزرگ رئیس‌جمهور شهید را ولایت‌مداری دانست که باعث شد خستگی‌ناپذیری و مردمی‌بودن و جهادی بودن به منصه ظهور برسد. 

وی فعال و پرکار بودن و برخورداری از مواضع روشن در ارتباط با دشمن را از دیگر ویژگی‌های شخصیتی شهید جمهور برشمرد و اذعان داشت: مجموعه هادیان سیاسی و استادیاران صالحین باید برای بالا بردن مشارکت عمومی تلاش کنند. 

الله‌دانه با تاکید بر اینکه فضای امروز جامعه ما به برکت خون رئیس‌جمهور یک فضای انقلابی و ارزشی است، تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم که این فضا را زنده نگه داریم زیرا وجود این رئیس‌جمهور در پرحجمی، پرکاری و خستگی‌ناپذیزی حدنصاب جدیدی را برای ملت پایه‌گذاری کرد. 

وی عنوان کرد: هادیان سیاسی و فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای باید در زمینه جهاد تبیین بسیار کوشا باشند و با روشنگری و ایجاد گفتمان‌های موثر در تحقق مشارکت حداکثری نقش موثری ایفا کنند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از