دوشنبه 26 شهر 1403
1402-08-02 18:58 - شماره خبر : 995 0
معاون برنامه‌ریزی فرماندار پاوه:

همدلی و همگامی مردم و مسئولان رمز موفقیت

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار پاوه، همدلی و همگامی مردم و مسئولان را رمز موفقیت خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سید علاالدین حیدری در نشست با مرزنشینان، اظهار داشت: در جلسه هم‌‌اندیشی شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان پاوه، همدلی و همگامی مردم و مسئولان را رمز موفقیت برنامه‌ها و اجرای درست طرح‌ها دانست.

 

وی تصريح کرد: امروز در راستای تبیین افکار عمومی و ارتباط چهره به چهره با مردم، به‌عنوان ولی نعمتان ما و همچنین تشریح اقدامات صورت گرفته در ارتباط با اجرای درست و قانونی فعالیت کارت‌های الکترونیکی مرزنشینان، دهیاران، روسای شوراهای روستاها، شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای نودشه، نوسود، باینگان و بانه‌وره مهمان ما در فرمانداری هستند.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار پاوه اهداف این نشست را در راستای پیگیری حقوق مردم در رابطه با موضوع کارت مرزنشینان و برخورداری مرزنشین از سهم حداکثری و کامل از محل این خدمت دولت، توصیف کرد و افزود: همراهی مردم در این راه لازمه موفقیت است.

 

وی با اشاره به اينکه در این نشست در خصوص شرایط و اهداف طرح کرامت مرزنشینان بحث و گفتگو می‌شود، افزود: باید تبادل نظر و همفکری‌های لازم درباره این دو طرح برای پیشبرد بهتر و بازدهی بیشتر انجام شود.

 

حیدری در پایان، گفت: امیدواریم بتوانیم گام‌های بعدی را مستمر و موثرتر در مسیر خدمت به مردم شهرستان پاوه برداریم.

https://mersadnews.ir/short/VWLYN
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار