حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

همه دستگاه‌ها ملزم به اجرای قانون حجاب هستند

همه دستگاه‌ها ملزم به اجرای قانون حجاب هستند

استاندار کرمانشاه گفت: رعایت قانون عفاف و حجاب در همه دستگاه‌های اجرایی واجب است و دستگاه‌هایی که ارتباط بیشتر با مردم دارند مانند دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری‌ها باید توجه بیشتری را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر کرمانشاه نیازمند همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی است. 

استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد مورد تاکید رئیس جمهور قرار دارد که باید زمینه جهش تولید با مشارکت مردم مورد توجه مدیران قرار گیرد. 

صحرایی بیان کرد: نیروی انتظامی در یک طرح سراسری با اجرای طرح نور در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه وارد میدان شده و وظیفه همگان پشتیبانی از نیروی انتظامی برای برقراری سلامت اجتماعی است. 

وی ادامه داد: ۳۰ دستگاه اجرایی و سازمان در حوزه عفاف و حجاب دارای مسئولیت هستند که باید تکالیف خود را انجام دهند و تنها یکی از این نهادها پلیس است زیرا رعایت عفاف و حجاب وظیفه شرعی و قانونی است. 

استاندار کرمانشاه افزود: رعایت قانون عفاف و حجاب در تمامی دستگاه‌های اجرایی واجب است و دستگاه‌هایی که ارتباط بیشتر با مردم دارند مانند دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری‌ها باید توجه بیشتری را داشته باشند. 

صحرایی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه وظیفه دارد تا برگزاری نشست‌های بصیرتی با اعزام مبلغ و کارشناسان دینی قانون عفاف و حجاب را به صورت کامل تشریح و تبیین کنند و همچنین اصناف نیز باید همکاری کامل لازم را در اجرای این طرح داشته باشند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه نزدیک است مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مصوبات دور قبل سفر را پیگیری کنند تا پیشرفت پروژه‌ها به صورت کامل مشخص شود و مدیران باید تلاش کنند بیشترین جذب اعتبار را برای استان داشته باشند. 

استاندار کرمانشاه افزود: مدیران دیدار چهره به چهره با مردم را هیچ‌گاه فراموش نکنند زیرا فرصت مناسبی برای افزایش رضایتمندی مردم است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از