حالت تاریک
اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه:

هوای کرمانشاه باز هم بارانی می‌شود

هوای کرمانشاه باز هم بارانی می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش باران تا اواسط روز یکشنبه به شکل رگبارهای بهاری و عمدتاً در مناطق غربی و شمال‌غربی استان کرمانشاه رخ می‌دهد.

شهناز حق‌پرست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، تا ظهر فردا جمعه پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای برای سطح استان کرمانشاه نخواهیم داشت.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه عنوان کرد: به دنبال این وضعیت، از بعداز ظهر فردا تا چهارشنبه هفته آینده، با عبور متناوب امواجی ناپایدار، در بعضی از ساعات شاهد وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهیم بود.

 

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بارش‌ها تا اواسط روز یکشنبه به شکل رگبارهای بهاری و عمدتاً در مناطق غربی و شمال‌غربی استان کرمانشاه رخ می‌دهد.

 

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: بارش‌ها از اواخر وقت یک‌شنبه تا عصر روز دوشنبه و به‌خصوص در نیمه شرقی استان، نمود بیشتری داشته و موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی و رواناب خواهد شد.

 

 

وی بیان داشت: میانگین بارش استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ میلیمتر بوده همچنین میزان تغییرات بارش امسال نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد و نسبت به بلندمدت ۴ درصد افزایش داشته است.

 

حق‌پرست افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان سومار با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهر حمیل با کمینه دمای منفی دو درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از