حالت تاریک
وحدت رمز پیروزی اسلام در مقابل دشمنان
یادداشت؛

وحدت رمز پیروزی اسلام در مقابل دشمنان

دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال پیش‌برد اهداف خود از طریق تفرقه‌افکنی است و وحدت رمز پیروزی اسلام در مقابل دشمنان محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حضرت امام خمینی (ره) با نام‌گذاری ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به‌عنوان هفته وحدت برای برادری بیشتر بین برادران اهل سنت و تشیع، برگ زرینی را در تاریخ اسلام به ثبت رساند.

دشمنان اسلام برای بقای و پیش‌برد اهداف خود همواره به دنبال ایجاد مباحث تفرقه‌آمیز میان شیعه و سنی بوده‌اند و با تألیفات کتب و توهین به اعتقادات و... که امروزه در قالب شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مطرح می‌شود، در حال فعالیت هستند.

با وحدت بین مسلمانان به خوبی می‌توان به پیشرفت اسلام کمک کرد و چنان‌چه امت‌های اسلامی پایبند به وحدت باشند می‌توان در مقابل تاخت و تاز دشمنان ایستاد و مانع رسیدن آن‌ها به نقشه‌های شومشان شد.

وحدت در دفاع مقدس نمونه‌ای بارز از مؤثر بودن این موضوع است و ملت ایران با هر دین و مذهبی برای دفاع از وطن خود در مقابل دشمنان ایستاد و پیروز شد در واقع هر زمان مردم با وحدت و یکپارچگی وارد میدان شدند ما شاهد دستاوردهای عظیمی بوده‌ایم.

با توجه به جنایات صهیونیستی‌ها در غزه و قتل عام کودکان و به خاک و خون کشیدن زنان و مسلمانان بی‌گناه بیشتر متوجه ضرورت وحدت خواهیم شد.

امروز باید وحدت حول محور دشمن اتفاق بیفتد و امت‌های مسلمان جهان باید با وحدت خود در مقابل مستکبران عالم بایستند و از جنایت رژیم منحوس صهیونیستی جلوگیری کرده که البته دلیل اصلی جنایات این رژیم عدم وحدت جهان اسلام در برابر کفر و شرک است.

یادداشت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین میلاد فرهنگیان کارشناس فرهنگی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از