حالت تاریک
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

پراکندگی‌های زیادی برای انجام کارهای فرهنگی وجود دارد

پراکندگی‌های زیادی برای انجام کارهای فرهنگی وجود دارد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پراکندگی‌های زیادی برای انجام کارهای فرهنگی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد میرزایی صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه، اظهار داشت: ایجاد قرارگاه فرهنگی باعث می‌شود که با یک انسجام کار صورت گیرد و مباحثی که پیشنهاد می‌شود باید به گونه‌ای باشد تا کارها در قرارگاه فرهنگی با کمک همدیگر انجام شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر پراکندگی‌های زیادی در انجام کارهای فرهنگی وجود دارد و هر شخص برای خودش کار انجام می‌دهد، اما اگر  این تلاش‌ها در یک میدان واحد اتفاق بیفتد به تعبیر مقام معظم رهبری خرمشهرهای فرهنگی آزاد خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی در ادامه افزود: متاسفانه خانه‌های ما به‌صورت نفر به نفر توسط دشمن فتح شده و ما باید آنها را آزاد کنیم و این بحث یک ید واحد، انسجام فرهنگی و انسجام میدانی می‌خواهد که باید  فکری اساسی برای آن شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: در حال حاضر این نگاه که من می‌خواهم در یک میدان واحد کار کنم وجود ندارد، لذا ما باید به گونه‌ای اقدام کنیم که همه افراد حتماً به یک میدان بیایند و کار را با هم انجام دهند و تقسیم کار صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تقسیم کار صورت گیرد و هر کسی گوشه‌ای از کار را بگیرد، ان‌شالله بعد از چندسال شاهد یک نتیجه خوبی خواهیم بود که باعث رضایت ولی امر نیز خواهد شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی در پایان تصریح کرد: یک دستورالعمل مشخص شده که بر اساس آن وظیفه هر دستگاه در انتهای این سند مشخص شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از