پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-13 20:00 - شماره خبر : 8599 0
با حضور مسئولان استانی انجام گرفت:

پیگیری مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن کنگاور

جلسه شورای مسکن شهرستان کنگاور با حضور مسئولان استانی برای بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های یک هزار و ۶۰۰ واحدی و ۱۲۸ واحدی نهضت ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ جلسه شورای مسکن شهرستان کنگاور با حضور نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران شهرستان کنگاور برای بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های یک هزار و ۶۰۰ واحدی و ۱۲۸ واحدی نهضت ملی مسکن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد؛ دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق‌‌‌ و گاز نسبت به صدور مجوز و انشعابات شهرستان اقدام و بعد از برگزاری مناقصه نسبت به اجرای شبکه فاضلاب برای نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

در ادامه نمایندگان مردم در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بیان مشکلات و سئوالات مردم در این خصوص پرداختند و تسریع در ساخت و تحویل این پروژه‌ها را از مسئولان خواستار شدند. 

مسائل و مشکلات شبکه بهداشت شهرستان نیز از دیگر مواردی بود که با حضور معاونت دانشگاه علوم پزشكی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی استان مساعدت‌های لازم را در خصوص نیازمندی‌های اولیه بیمارستان شهید چمران و نیز در حوزه شبکه بهداشت و درمان به‌عمل بیاورد.

دعوت از معاون صدا و سیما برای برطرف کردن ضعف سیگنال‌های تلویزیونی از دیگر موارد صورت گرفته در این جلسه بود و برای پوشش مراسم اربعین و خدمات موکب‌داران در این ایام نیز مقرر شد که گروهی از صدا و سیما در ایام اربعین در شهرستان کنگاور مستقر و نسبت به پوشش خبری این مراسم اقدام کنند.

در خصوص ضعف سیگنال‌ها نیز مقرر شد که در هفته آینده گروه فنی صدا و سیمای استان کرمانشاه در نقاطی از شهرستان مستقر شوند و نسبت به بررسی ضعف سیگنال اقدام کنند که پیش‌بینی می‌شود اعتبارات خوبی برای تقویت این آنتن‌ها در نظر گرفته شود.

https://mersadnews.ir/short/4QY27
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار