پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-04-19 12:07 - شماره خبر : 8029 0
رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه:

کاهش نرخ طلا متوقف شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان استان کرمانشاه، گفت: به دلیل نوسانات در چند روز اخیر در بازار طلا یک انجمادی ایجاد شده و مردم منتظر هستند که نرخ طلا بیشتر کاهش پیدا کند اما در حال حاضر روند کاهش نرخ طلا متوقف شده است.

محمد‌سعید جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از روز شنبه ۱۶ تیرماه یک‌هزار و ۴۰۳، که نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد نرخ دلار در هر قطعه نزدیک به یک هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان عنوان کرد: کاهش نرخ دلار باعث شد که قیمت طلا نیز حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان کاهش نرخ داشته باشد.

جعفری با اشاره به وضعیت خرید و فروش طلا در بازار جهانی، بیان کرد: با توجه به اینکه قیمت انس جهانی طلا ۵۰ دلار افزایش داشته، اما در بازار طلا ایران، ۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه در رابطه با پیامدهای نوسان قیمت در بازار طلا و واکنش مردم نسبت به این موضوع، گفت: به دلیل نوسانات در چند روز اخیر در بازار طلا یک انجمادی ایجاد شده و مردم منتظر هستند که نرخ طلا بیشتر کاهش پیدا کند اما در حال حاضر روند کاهش نرخ طلا متوقف شده است.

جعفری در پایان از تأثیر اتفاقات پیش رو بر نرخ دلار و طلا یاد کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود همین روند را با نوسان کمتری در دو تا سه ماه آینده داشته باشیم، اما با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آبان‌ماه سال جاری تأثیر بسیار زیادی بر روی این نرخ‌ها خواهد داشت.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V0rMO
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار