حالت تاریک
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی:

کرمانشاه به قدرت هم‌افزایی نمایندگان نیاز دارد

کرمانشاه به قدرت هم‌افزایی نمایندگان نیاز دارد

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرمانشاه پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری دارد که باید تعیین تکلیف شوند گفت: کرمانشاه به قدرت هم‌افزایی نمایندگان نیاز دارد.

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: همه آحاد مردم باید برای حضور پرشور در انتخابات و مشارکت حداکثری در این رویداد ملی ایفای نقش داشته باشند و بدانند که ایران قوی، امینت و استقلال کشور با مشارکت حداکثری تقویت می‌شود.

کارشناس و فعال سیاسی گفت: قطعا تک‌تک رأی مردم در پیشرفت و توسعه کشور و استان و حل مشکلات تأثیرگذار است و شهدای بسیاری هم برای این نظام و کشور تقدیم شده که باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

رنجبر تصریح ‌کرد: افراد باید بدانند که رأی ندادن و عدم حضور در انتخابات راه‌ حل مشکلات کشور نیست بلکه راه اصلاح امور از طریق انتخابات میسر می‌شود اما باید تاکید کرد عدم حضور پای صندوق‌های رأی فرصت را از افراد برای اعلام نظر خواهد گرفت‌ در حالی‌که تاکید قرآن نیز مشارکت مردم در آینده خود آنها است.

وی ادامه داد: متأسفانه کرمانشاه در سال‌های گذشته قربانی فرصت‌سوزی‌هایی شده که بر اساس آن افراد منافع مردم را قربانی منافع خود و گروه خاصی کرده‌اند و استان نیز از این نحوه مدیریت و سیاست‌گذاری متضرر شده پس باید قدرت هم‌افزایی را در بین مسئولان و نمایندگان افزایش دهیم.

کارشناس و فعال سیاسی بیان کرد: در گذشته این وحدت بین مسئولان یا وجود نداشته یا ضعیف بوده اما امروز برای مشکلات استان کرمانشاه به وحدت و افزایش قدرت هم‌افزایی نیاز ضروری داریم و البته دفاع مقدس الگوی مناسبی برای مسئولان و مردم است تا با فداکاری برای حل مشکلات استان گام برداریم.

رنجبر خاطرنشان کرد: بیکاری و تورم از مشکلات اصلی و اولویت‌دار استان کرمانشاه است چه اینکه استان ما همواره دارای نرخ بیکاری بالایی بوده و برای حل آن نيازمند اقدامات کارشناسی و سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال و رونق کسب و کار هستیم.

وی ادامه داد: همچنین کرمانشاه برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغال نیازمند نگاه ملی ویژه است زیرا این مشکلات آسیب‌های اجتماعی را درپی دارد و مسئولان و نمایندگان آینده باید دارای دیدگاه فرهنگی برای حل مشکلات باشند.

کارشناس و فعال سیاسی گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه از مشکلات مربوط به آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برد، حل این مسائل نیازمند انجام اقدامات کارشناسی و چاره‌اندیشی است.

رنجبر تصریح کرد: کرمانشاه از گذشته به عنوان مرکز غرب کشور مطرح بوده است اما این جایگاه به واسطه ناکارآمدی‌ها تضعیف شده درحالی که قبلا خدمات ویژه‌ای به استان کرمانشاه ارائه می‌شد.

وی ادامه داد: وجود پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و شهری نیز از مشکلات دیگر کرمانشاه است که مسیر سختی برای حل آنها وجود دارد و نیازمند تلاش و استفاده از مدل صحیحی برای حل کردن موانع و مشکلات هستیم‌.

کارشناس و فعال سیاسی بیان کرد: فرهنگ کار در استان کرمانشاه مورد انتقاد است پس باید با آموزش، موانع آن را برطرف کنیم اما ابتدا باید دید مسئولان خود برای تسهیل‌گری امور چه اقداماتی را انجام داده‌اند و آمار سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به چه صورتی است زیرا با تسهیل‌گری فرآیند حضور کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، می‌توان مشکلات اشتغالزایی را برطرف کرد.

رنجبر عنوان کرد: پروژه پالایشگاه آناهیتا و تکمیل راه‌آهن کرمانشاه به خسروی از مطالبات جدی مردم استان است که موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی خواهد شد و البته باید با نگاه ملی و قدرت هم‌افزایی مسئولان پیگیری و دنبال شود تا بتوانیم این پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: به‌منظور اجرای بسیاری از پروژه‌ها در استان کرمانشاه مانند منطقه آزاد قصرشیرین نیازمند نگاه و توجه ویژه مسئولان ملی هستیم و فرودگاه کرمانشاه نیز که به عنوان پروژه‌‌ای نیمه‌تمام مطرح است باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان برسد زیرا استان کرمانشاه ادعای مرکزیت غرب کشور را دارد.

رنجبر در پایان تاکید کرد: راهکار برون‌رفت از مشکلات و وضعیت موجود شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است و کاندیدها نیز باید با رعایت اخلاق انتخاباتی و عدم وعده‌های غیرقابل اجرا زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند زیرا وعده‌های غیرقابل اجرا زمینه ناامیدی مردم را ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از