حالت تاریک
رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه:

کرمانشاه در جایگاه واقعی بوکس خواهد ایستاد

کرمانشاه در جایگاه واقعی بوکس خواهد ایستاد

رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه گفت:

حسین فشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به تحولاتی که در چند وقت اخیر در ورزش بوکس استان کرمانشاه اتفاق افتاد، خوشبختانه با کسب سه سهمیه برای مسابقات المپیک پاریس توسط آقایان کسری طهماسبی، مهدی امیری و پوریا امیری، توانستیم رکود چند سال گذشته را جبران کنیم اما متأسفانه این ورزشکاران نتوانستند امتیاز لازم را کسب کنند و از دور مسابقات حذف شدند.

رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه عنوان کرد: در طی مسابقات جاده ابریشم باکو مشت‌زنان کرمانشاهی برای اولین بار توانستند دو مدال نقره و برنز را کسب کنند و پس از آن در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آقایان امیر سلطانی و امیررضا ملک‌خطایی از ورزشکاران کرمانشاهی بودند که برای نخستین‌بار از استان کرمانشاه موفق شدند که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشند و دو مدال برنز کسب کنند.

فشی اذعان کرد: در رده نونهالان، پنج تن از ورزشکاران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی اعزام شدند و تحت مربی‌گری اسفندیار محمدی مربی تیم ملی بوکس نونهالان در حال آموزش هستند که قطعاً در مسابقات پیش رو حضور چشمگیری داشته و افتخارات زیادی برای استان کرمانشاه به ارمغان می‌آورند.

رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وضعیت بوکس استان کرمانشاه در حال حاضر وضعیت امیدوار کننده‌ای است اما در شرایط مطلوبی نیستیم که بتوانیم در همه‌ اوزان جزو نفرات اول کشور باشیم؛ ولی در حال تلاش شبانه‌روزی هستیم و قطعاً در یکی دو سال آینده استان کرمانشاه با ظرفیتی که دارد جایگاه واقعی خود در این ورزش را به دست خواهد آورد.


فشی با اشاره به حضور و ظرفیت مربیان کرمانشاهی در سطح ملی و فدراسیون بوکس، بیان کرد: در بحث سرمربی‌گری و حوزه فنی در فدراسیون بوکس کشور، استان کرمانشاه دارای ظرفیت خوبی است و سه جایگاه مهم در فدراسیون بوکس توسط مربیان کرمانشاهی اداره می‌شود که قطعاً با حمایت‌های خود برای تقویت بوکس کرمانشاه می‌توانند نقش بسیار مهم و موثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه رشته‌های ورزشی نیازمند اسپانسر مالی هستند، گفت: هیأت بوکس کرمانشاه نیز همانند سایر رشته‌های ورزشی برای اجرای مسابقات استانی و میزبانی مسابقات کشوری به منابع مالی و اعتبارات لازم برای برگزاری این مسابقات نیاز دارد که متأسفانه در هیأت بوکس تاکنون موفق به جذب اسپانسر نشدیم و این موضوع به عنوان یک خلأ جدی در ورزش بوکس استان به منظور حمایت از این ورزش، احساس می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: بزرگ‌ترین معضل و مشکل بوکس استان کرمانشاه عدم حمایت مالی برای ارائه خدمات و برگزاری مسابقات است که سبب شده ورزشکاران استان دیده نشوند و هیأت بوکس کرمانشاه جایگاه خاصی در برگزاری مسابقات کشوری نداشته باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از