حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی جودو می‌شود

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی جودو می‌شود

رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه گفت: طی جلساتی که با اداره‌کل ورزش و جوانان داشتیم موافقت شده که با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان، میزبان مسابقات در سطح بین‌المللی باشیم که در حال رایزنی با فدراسیون هستیم.

جلال فتاحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به شرایط و وضعیت ورزش جودو در استان کرمانشاه علاوه بر تقویم ورزشی فدراسیون جودو برای هیأت جودوی استان کرمانشاه، یک تقویم داخلی نیز توسط اعضای هیأت جودوی استان طراحی شده که بر اساس آن برنامه‌ها و آزمون‌های متعدد برای گروه‌های مختلف اجرا خواهد شد که جودوکاران آمادگی کامل برای مسابقات پیش رو را داشته باشند. 

رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه عنوان کرد: نتیجه اجرای برنامه‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۷ مدال برنز بوده که طی هفته گذشته جودوکاران کرمانشاهی توانستند به میزبانی استان همدان این عناوین را به دست بیاورند و تیم دوم این دور از مسابقات شوند که این اتفاق بسیار خوبی برای ورزش کرمانشاه بود. 

فتاحی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات کره جنوبی برگزار شد که خانم راحیل مرادی، مدال طلا کسب کرد و آقای متین پیوندی با کسب مدال نقره، توسط فدراسیون جودو انتخاب شد و به مسابقات کره جنوبی اعزام خواهد شد. 

وی در ادامه افزود: برگزاری آزمون‌های مربی‌گری، دان، داوری و کلاس استاژ از جمله برنامه‌هایی است که در راستای ارتقای سطح فنی ورزش جودوی استان کرمانشاه در حال انجام است. 

فتاحی در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه برای برگزاری مسابقات بیان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا بود که در روز ملی کرمانشاه، یعنی ۵ مردادماه استان کرمانشاه میزبان مسابقات چندجانبه باشد اما مسئولان استان همدان پیش‌دستی کردند و میزبان این مسابقات شدند. 

وی در ادامه افزود: برگزاری مسابقات چندجانبه جزو برنامه‌های هیأت جودو است که ان‌شاءالله در سال‌جاری انجام خواهد شد و در این راستا طی جلساتی که با اداره‌کل ورزش و جوانان داشتیم موافقت شده که با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان، میزبان مسابقات در سطح بین‌المللی باشیم که در حال رایزنی با فدراسیون هستیم. 

رئیس هیأت جودو استان کرمانشاه از اعزام تیم نونهالان جودو کرمانشاه به مسابقات کشور خبر داد و گفت: در هفته آینده تیم نونهالان استان کرمانشاه برای شرکت در مسابقات کشوری به تهران اعزام خواهند شد که خوشبختانه ورزشکاران ما در آمادگی کامل هستند و قطعاً نتیجه خوبی را کسب خواهند کرد. 

فتاحی در پایان با اشاره به مشکلات ورزش جودو اظهار داشت: کمبود سالن‌های ورزشی متناسب با رشته جودو در سطح شهر کرمانشاه و نبود تجهیزات مناسب با توجه به هزینه بالا برای خرید تجهیزات از جمله مشکلاتی است که هیأت جودو استان و جودوکاران با آن درگیر هستند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از