حالت تاریک
قدرت‌نمایی کرمانشاهیان در رویداد تولید محتوا؛

تیم جوانان تولید محتوای کرمانشاه دوم شد

تیم جوانان تولید محتوای کرمانشاه دوم شد

در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال جوانان کرمانشاهی مقام دوم تیم پویانمایی را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با هدف تولید محتوای بومی برگزار شد، در این رویداد ۱۲۱  تیم از ۳۲ استان کشور حضور داشتند و به مدت ۷۲ ساعت باهم به رقابت پرداختند که البته اختتامیه این جشنواره امروز ۱۸ اسفندماه و همزمان با معرفی چهره سال فضای مجازی برگزار می‌شود. 

افتتاحیه مرحله نهایی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور سردار ابوالفضل شکارچی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، رضا‌مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش، مسلم معین؛ مسئول سازمان فضای مجازی بسیج و جمعی از فعالان فضای مجازی از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد. 

در این رویداد تعداد ۷۵۰ تولیدکننده متخصص از دورافتاده‌ترین روستاهای کشور تا بالاترین مناطق پایتخت حضور داشتند و با هم به رقابت پرداختند که در این میان از برگزیدگان این رویداد برای تجاری‌سازی و توسعه کسب و کارشان حمایت خواهد شد.

سطح رقابت‌های تولید محتوای دیجیتال  نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالاتر بود زیرا منتخبانی که در رویداد تولید محتوای دیجیتال استان‌ها حائز رتبه شده برای اینکه خود را محک بزنند راهی پنجمین رویداد ملی سازمان بسیج شده‌اند.
 
تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی در سه رشته نرم‌افزار تلفن همراه، پویانمایی و بازی‌های تلفن همراه باهم رقابت می‌کنند و داوری مرحله نهایی این رویداد هم برعهده دانشگاه‌های برتر کشور است. 

این رویداد از بهترین رویدادهایی است که در سطح کشور برگزار شده است و هدف از برگزاری آن پرورش استعدادها و بهره‌برداری از ایده‌ها و خلاقیت‌های افراد، سوق دادن این افراد به اشتغال و بازار کار است که البته دولت هم می‌تواند از این رویدادها و آثار فاخری که اثرگذاری در سطح ملی و فراملی دارند، حمایت کند. 

برگزاری این رویدادها باعث پرکردن یک خلأ مهم به نام تولید محتوا می‌شود و بهترین گزینه برای پرکردن این خلأ جوانان و نوجوان هستند که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، آن‌ها می‌توانند محتواهای مورد نیاز را تولید کنند و کشور ما حرفی برای گفتن در عرصه جهانی داشته باشد.

فضای حاکم بر محل برگزاری رویداد روایتگر شور جوانی شرکت‌کنندگان بود که در این میان جوانان کرمانشاهی در رقابتی ۷۲ ساعته با ۱۲۱ تیم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال، استعدادهای خود را محک زدند و توانستند مقام دوم این رویداد بزرگ را به خود اختصاص دهند.


آنچه در این ۷۲ ساعت دیده شد، تلاش، همت و عزم و اراده جوانان ایرانی بود که هرکدام به تنهایی لشکری در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام در این شرایط جنگی محسوب می‌شوند لشکریانی‌ که یک ملت به وجود آنها افتخار می‌کند.

حضور این جوانان در رقابتی نفس‌گیر چون رویداد تولید محتوای دیجیتال ثابت کرد که با همتی آنها، چشم‌انداز خوبی در انتظار بازی‌سازی، پویانمایی و نرم‌افزار‌های ایرانی خواهد بود چه اینکه به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از