حالت تاریک
رئیس اداره ورزش و جوانان سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

کنگره شهدای کرمانشاه بزرگترین مانور فرهنگی غرب کشور

کنگره شهدای کرمانشاه بزرگترین مانور فرهنگی غرب کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان سرپل‌ذهاب گفت: کنگره شهدای استان کرمانشاه یکی از بزرگترین مانورهای فرهنگی در غرب کشور است که می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار اثرگذار باشد.

حجت‌الله صفری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: برپایی و برگزاری یادواره و  کنگره‌های بزرگداشت شهدا سبب نشان دادن عزت اسلام می‌شود و شرایط بقای آن را بیش از بیش تحکیم می‌بخشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: همه افراد می‌توانند در برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا و معرفی آنها به جامعه نقش داشته باشند و بدانند که تلاش در راستای معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذخیره‌ای برای آخرت افراد خواهد بود. 

وی اذعان کرد: جنگ تحمیلی از غرب کشور آغاز شد و پایان آن نیز در سال ۶۷ طی حمله منافقین به کشور و عملیات غرورآفرین مرصاد و انهدام منافقین در غرب کشور بود، لذا شهرستان سرپل‌ذهاب‌ تمامی اتفاق‌های ناشی از جنگ و دوران دفاع مقدس را تجربه کرده و شهدای این خطه با ایثار و از خودگذشتگی حماسه‌سازی کردند و امروز حق بزرگی بر گردن ما دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: کنگره شهدای استان کرمانشاه که در مهرماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود یکی از بزرگترین مانورهای فرهنگی در غرب کشور است که می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار اثرگذار باشد.

صفری در ادامه گفت: ورزش و جوانان سرپل‌ذهاب به‌عنوان مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت شهدا برنامه‌های مختلفی را در راستا برگزاری کنگره شهدای برگزار کرده است که برگزاری مسابقات گوناگون ورزشی تحت عنوان شهدا، اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات ورزشی با نام شهدای والامقام، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان، تجلیل از ورزشکاران و
دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار از اهم این برنامه‌ها است‌.

وی در پایان افزود: الگوسازی از شهدای ورزشکار و معرفی آنها به جوانان و نوجوانان ورزشکار در زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و آینده‌ساز کشور بسیار موثر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از